«Ладушки» продає эко-середовище

П'ятниця
15.05.2015
Незвичну франшизу запропонувала компанія на франчазинговому ринку
 

Сьогодні достатньо пропозицій франчайзингу в сфері послуг для дітей, а відмінна риса київського центру дитячої та сімейної психології «Ладушки», в наданні психологічного еко-середовища. Створюється певне гармонійне середовище за допомогою якого, і навчання і виховання досягають найкращих результатів. Нещодавно компанія почала розвиток по франчайзингу. «Ладушки» - це проект з надання психологічної допомоги дітям та їх сім'ям кваліфікованими фахівцями. Проект представлений у вигляді дитячого центру, на базі якого проходять різні заняття і «гуртки» для дітей дошкільного віку та діє міні - дитячий садок на 3 вікові групи. 

«Ідея про франшизу живе другий рік. У нас 1 об'єкт партнерський та 2 власних, консультаційних послуг з відкриття подібного бізнесу з брендом власника надано чимало, й таку статистику не ведемо - роби добро і кидай його в воду! Наша пропозиція-це не зовсім франшиза. Вона не містить роялті і не вимагає 100% дотримання брендових ідей. Наші відносини з партнером - це договір надання консалтингових послуг під нашим брендом, з нашими програмами з розвитку дітей. Це ідея про еко-логічне дорослішання у безпечному середовищі», - ділиться Олена Воробей, представник компанії «Ладушки».

Унікальність продукту «Ладушки» в тому, що проект з надання психологічної допомоги не потребує ліцензування, відкритий для творчості та креативності його творців. Партнер компанії отримує систему ведення бізнесу, підібраний і навчений персонал, структуру розвиваючих методик і програм, оплачуючи тільки початковий внесок. Після закінчення 10 місяців він стає повноцінним господарем свого діючого бізнесу, з можливістю самостійно продавати його за договорами франчайзингу або консалтингу. На сьогоднішній день є 2 франчайзингових пакети, вартістю 10 000 і 5000 доларів.

 «Ми спостерігаємо за діючими центрами розвитку дітей, аналізуємо ті, що працюють успішно, а також ті, що відкриваються і «гинуть». Ми щасливі, що показники нашої роботи говорять про те, що наші «Ладушки» впевнено і стабільно ростуть і розвиваються. Це пов'язано з нашим особливим підходом до розвитку дітей і копіткою невидимою роботою керівника та персоналу. А також з тим, що ми знаходимо «своїх» споживачів. Ми не для всіх. Продукт (назвемо це так) розрахований на людей різного достатку. Центр пропонує клієнту покупку програми на вибір для своєї дитини (по потребам і по достатку)», - розповідає Олена Воробей.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію