TUI Group стала найбільшою у світі

Вівторок
05.05.2015
Українська компанія анонсувала лояльні умови співпраці та поставила нові цілі перед собою
 

Із наближенням травневих свят і майбутніх літніх відпусток туристичний ринок України відчутно пожвавився, незважаючи на негативні тенденції в економіці країни. «Сподіваємося, що позитивна динаміка продажів турів від TUI Ukraine збережеться увесь сезон. Насамперед хотілося б сказати про те, що в кінці 2014 року відбулося злиття німецької TUI AG і британської TUI Travel PLC, у результаті якого утворена TUI Group - найбільша в світі група компаній у сфері туризму. Об'єднання споріднених підприємств на рівні менеджменту збільшить ефективність бізнес-процесів у компанії, відкриваючи нові можливості для розвитку глобальної TUI», - ділиться Владислав Колесник, керівник відділу розвитку департаменту франчайзингу TUI Україна.

«Цього року ми дуже відчуваємо довіру від франчайзі-партнерів до нашої торгової марки TUI. Європейський бренд, фінансова стабільність TUI позитивно впливає на вибір покупки франшизи. Динаміка відкриття TUI турагентства по Україні практично не змінилася, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, наша мережа продовжує свій розвиток і збільшує кількість точок продажу по всій території України. На даний момент наша мережа нараховує більше 185 TUI турагентств (не включаючи Крим, Донецьку та Луганську області). Власні філії ми залишили в тій же кількості, і найближчим часом збільшувати не плануємо», - розповідає Владислав Колесник.

Головним завданням TUI Ukraine на 2015 рік є організація турів європейського рівня для клієнтів. «Ми постійно вдосконалюємо систему роботи, підвищуємо якість обслуговування клієнтів. На жаль, через економічну ситуації багатьом туристам не по-кишені цього року відпочинок за кордоном. Спеціально для даного сегменту ринку ми розробили спільно з командою «Знайди в Україні» унікальні авторські тури по Україні, аналогів яким немає у інших операторів. Перші тури були у продажу з березня цього року і були продані за дуже короткий проміжок часу. На сьогоднішній день опубліковано 8 турів і ми бачимо попит, а також перспективу подальшого розвитку цього напрямку. Як сказав генеральний директор компанії TUI Ukraine Володимир Щупак: «Цей проект для нас - більше, ніж новий напрямок. Це місія із розвитку внутрішнього туризму в Україні і, відповідно, сервісу українських подорожей», - додає Владислав Колесник.
Також в компанії успішно працює програма тестування працівників: за останній квартал було проведено близько 10 тестувань серед менеджерів мережі TUI Турагентство за різними напрямками. Рівень знань менеджерів компанії становить порядку 98%.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності