Ярмарка франшиз у Празі

Субота
02.05.2015
Наприкінці квітня у столиці Чехії відбулася Міжнародна франчайзингова виставка
 

У світі є дуже багато способів, щоб почати бізнес та уникнути більшості проблем на початковій його стадії. Один з кращих - це купити франшизу і стати частиною перевіреної бізнес-системи. Працювати під торговою маркою і будувати свій бізнес відповідно за бізнес-моделлю, яка вже довела свою ефективність на практиці. Цю можливість отримали всі зацікавлені підприємці, які відвідали Прагу минулого тижня, 22 і 23 квітня, де відбулася Міжнародна виставка франчайзингу.

Цього року на франчайзингової виставці в Празі було представлено 58 брендів. Про себе заявили, як нові, так і відомі в Чехії та Словаччині торгові марки, такі як Naturhouse, Century 21, Oxalis та інші, які прагнуть до розвитку по франчайзингу та поширення мережі в інших європейських країнах. У виставці взяли активну участь не тільки франчайзингові компанії Чехії та Словаччини, а й Австрії, Німеччини, Данії, США та інших країн. У нинішньому році захід відвідало більше людей ніж у попередньому: протягом двох днів прийшло понад 600 відвідувачів. Слід відмітити, що на даний момент на чешському ринку франчайзинга працює близько 200 компаній.

У відвідувачів виставки була можливість, окрім знайомства з різноманітними франшизами, взяти активну участь у презентаціях, бути присутніми на багатьох супутніх лекціях і форумах. Перша частина програми була націлена на знайомство з франчайзинговими пропозиціями: франчайзер міг представити свою концепцію франшизи аудиторії. А в другу частину програми входили лекції та презентації на тему франчайзингу для широкої громадськості. Неабиякий ажіотаж публіки викликала тема «Франчайзинг у практиці».


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності