Вівторок
14.04.2015
Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
 

У 2015 році київська компанія TERIVA налаштована активно розвивати мережу, як на вітчизняному, так і на зарубіжних ринках. Компанія займається міжповерхневим перекриттям, а на сьогоднішній день дана технологія затребувана в житловому і нежилому малоповерховому будівництві та реконструкції.
«Український ринок сучасних міжповерхових покриттів заповнений лише на 10%, а ринки сусідніх держав - і того менше, тому є де працювати і розвиватися. Торік до нас почало надходити багато пропозицій із різних країн, щоб відкрити там бізнес TERIVA, а оскільки нам цікавий і російський, і білоруський, і азербайжанскій і інші ринки, то ми запустили франчайзинг», - розповідає Дмитро Новіцький, інженер технолог компанії TERIVA .

Міжповерхове перекриття TERIVA є альтернативою дорогому моноліту і стандартним плитам перекриття. Технологія поєднує у собі надійність, адаптивність, легку вага та швидкий монтаж без крана. Компанія пропонує організацію виробництва перекриття Тeriva в країнах СНД і надає повний комплекс послуг: ліцензійний договір (право на використання торгової марки та технології), поставку необхідного обладнання, навчання фахівців (маркетологів і технічних фахівців) та інші види підтримки для франчайзі.

"Якщо запускати виробництво з нуля то вартість проекту може скласти від 200.000-600.000 доларів, якщо ж організувати виробництво перекриття TERIVA на вже існуючому виробництві (за наявності вібропресса, навантажувача, виробничого та складського приміщеннь і налагодженої системи поставки сировини), вартість запуску складе 10.000-20.000 доларів. Рентабельність цього бізнесу становить від 50-100%. Потенційний партнер може відвідати наше виробництво в Києві, отримати відповіді на всі запитання і власними очима побачити весь технологічний процес ", - доповнює Дмитро Новіцький.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності