«Тестовъ» у чотирьох форматах

Понеділок
23.02.2015
Компанія пропонує декілька форматів та низький паушальний внесок для першого франчайзі
 

Нещодавно на українському ринку громадського харчування у місті Харкові з'явилася пирогова «Тестовъ» і на сьогоднішній день почала розвиватися по франчайзингу. Для першого франчайзі компанії паушальний внесок складе 15 тисяч доларів. Співпраця з родиною «Тестовъ» можлива також на партнерсько-інвестиційних відносинах з наданням права ексклюзивного використання ТМ у своєму місті, тобто на ринку конкретного міста.

Компанія перенесла, відродила, зберегла і зберігає старослов'янські сімейні традиції древніх часів. Тому партнер-франчайзі пирогової може бути тільки людининою з духовними переконаннями. «До вибору партнера ми підходимо дуже вимогливо. Перш за все, для нас важлива якість і місце приміщення для закладу. Воно повинно знаходитись у центрі міста, у старовинній будівлі і бути не меншим ніж 150 кв.м. Необхідно, щоб майбутній франчайзі постійно брав участь у процесі роботи закладу. Також дуже важливим моментом для нас є цінності і принципи партнера. У наших закладах на високому рівні сімейні цінності, немає нічого аморального, ніхто не курить і не вживає спиртне. Так як ми хочемо працювати з франчайзі в довгостроковому періоді, то підходимо до цього питання дуже серйозно», - говорить Олена Венікайтене, керівник пирогової «Тестовъ».

Пирогова «Тестовъ» випікає 60 видів пирогів і працює у 4 форматах: у форматі закладу з баром, магазину та замовлення з собою, доставки цілих пирогів і фірмових морсів, а також у форматі магазину оригінальних брендованих подарунків ручної мануфактури з асортиментом, що постійно оновлюється, де можна підібрати ексклюзивний подарунок собі і близьким. «Ми маємо не просто ресторанний бізнес, а унікальну концепцію, яка вміщує 4 формати діяльності. Аналогів в Україні ще немає. Є подібний заклад, але він не український і зовсім інший. Наша гнучка бізнес-схема, побудована на оригінальному продукті і працює у 4 бізнес-форматах з широко орієнтованою, доступною ціновою політикою", - вважає Олена Венікайтене.


популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015