Нове придбання Джефа Балотті

Субота
07.02.2015
Wyndham Hotel Group витратила мільйони на готелі Dolce
 

Американська мережа готелів Wyndham Hotel Group повідомила про придбання 24-х готелів, що працюють під вивіскою Dolce Hotels and Resorts. Сьогодні мережа має у своєму арсеналі вже 12 готельних брендів по всьому світу (71 країна). 

Сума угоди становить $57 мільйонів готівкою. Дане придбання дозволить Wyndham Hotel Group збільшити свій портфель практично на 40%. При цьому у майбутньому Wyndham Hotel Group планує підтримувати і розвивати бренд Dolce. За повідомленням порталу skift.com.

Готелі Dolce Hotels and Resorts функціонують у семи країнах Європи та Північної Америки. Їх сумарний номерний фонд перевищує 5,5 тисяч номерів. Джефф Балотті, генеральний директор Wyndham Hotel Group зазначив, що Dolce Hotels відомі своїм професіоналізмом у плануванні та управлінському досвіді. «Dolce добре вписується у нашу стратегію. Це впізнаваний бренд з 30-ти річною історією. Тому ми з нетерпінням будемо чекати подальшого зростання мережі» - наголосив Джефф Баллотті. 
 


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності