Середа
28.01.2015
Централізоване обслуговування клієнтів франчайзі-партнерів як засіб збільшення ефективності бізнесу
 

Проект франчайзингу компанія IDS Aqua Service, яка є єдиний національним оператором і лідером ринку доставки води в будинки і офіси, успішно запустила у 2011 році. Франчайзинг від IDS Aqua Service передбачає ексклюзивну дистрибуцію торгових марок Аляска і Старий Миргород у тарі об'ємом 18,9 л. на закріпленій за партнером території. При цьому франчайзі-партнер отримує у рамках пакету бізнес-план, розроблений для його регіону, а також маркетингову, ІТ-підтримку, консалтинг у сфері підбору персоналу, навчання та інше.

У 2015 році IDS Aqua Service вийшла на новий рівень обслуговування франчайзі. Тепер для них доступний централізований Контакт-центр IDS Aqua Service, що складається зі спеціалізованого обладнання, багатоканальних цифрових телефонних потоків і професійної команди. 

Висококваліфіковані оператори 7 днів на тиждень забезпечують всі види комунікації з клієнтами: вхідні та вихідні дзвінки, стимулюючі споживання, як основної, так і додаткової продукції, обробляють запити з веб-сайтів, мобільного додатку, проводять SMS-інформування. І все це засновано на більш ніж 10-річному досвіді роботи.

Таким чином, крім якісного обслуговування, сучасної обліково-технічної бази та професійної команди, франчайзі отримують можливість підвищення ефективності свого бізнесу за рахунок:

• оптимізації витрат на самостійне обслуговування клієнтської бази - економія управлінського часу на функцію операторів;
• можливості економії на орендних площах, організації робочого місця для співробітника, підборі, навчанні та управлінні персоналу, телефонних комунікаціях, заробітній платі.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016