Skinial: прощай татуаж!

Середа
14.01.2015
Протягом двох років компанія налаштована відкрити багато філій в Україні
 

Німецька компанія Skinial, якій належить мережа студій безлазерного видалення татуювань, шукає мастер-франчайзі в Україні. Для Skinial український ринок є цікавим та перспективним, щоб розвивати мережу студій з видалення татуювань без допомоги лазера. Протягом двох років компанія очікує відкрити як мінімум вісім студій у містах-мегаполісах.

Перші дослідження безлазерного методу видалення татуювання були відкриті Skinial у 2011 році в Австрії і Швейцарії. Це одне з останніх досягнень естетичної косметології. Протягом п'яти років компанією було виконано більше 6000 процедур. Компанія встигла активно себе реалізувати на ринку послуг і сьогодні має свої філії на трьох континентах. На сьогодні Skinial налічує 48 франчайзингових об'єкти в таких країнах, як Німеччина, Польща, Австрія, США, Канада, Австралія, Італія, Іспанія, Швейцарія та Данія.

В останні десять років попит на видалення татуажу в силу різних причин зріс, і існує тільки один метод, який повністю і природним шляхом його видаляє - "Skinial.com - видалення татуювань без допомоги лазера". З мінімальною кількістю процедур можна видалити всі види кольору зі шкіри, на відміну від лазера, а також перманентний макіяж.

Skinial в пошуку підприємців з медичнної або косметичної області, які бажають працювати в студії або розвивати франшизу в Україні. Інвестиції в бізнес складають 30 000 євро, а повернути їх можна протягом дев'яти-дванадцяти місяців.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності