Бізнес без права на помилку

Понеділок
15.12.2014
Інна Азарова розповідає про те, що послуги з навчання - велика відповідальність за майбутні покоління, і від якості навчання в мовних школах залежить те, якими діти будуть грамотними і успішними людьми в майбутньому
 

— Інна, в чому особливість Вашого ринку? Від чого залежить успіх мовної школи?
— Успіх мовної школи, як і успіх у будь-якому іншому бізнесі, залежить від якості продукту або послуги, які ви пропонуєте. У нашому випадку це і якісні навчальні програми, і висококваліфікована команда педагогів, і чудові навчальні матеріали, і особлива атмосфера, яку ми створюємо у себе в клубах. Особливість нашого ринку полягає в тому, що ми не можемо просто продавати продукт. Ми, пропонуючи послугу з навчання, несемо велику відповідальність за майбутні покоління, і від нашої роботи сьогодні залежить, якими діти стануть у майбутньому, наскільки вони будуть грамотними, впевненими в собі, успішними та відповідальними людьми. Наш короткочасний і довгостроковий успіх залежить від щоденної самовіддачі всієї команди.

— Як проходить процес відбору педагогів?
— Чесно кажучи, знайти грамотних і зосереджених учителів і є найскладнішим питанням на сьогоднішній день у нашому бізнесі. Існує думка, на жаль, що не треба бути особливо грамотним для навчання дітей і будь-який випускник факультету вивчення іноземних мов впорається з таким «легким» завданням, як навчити дитину. Однак, реальність доводить протилежне. Діти, як губки, вбирають все, сказане учителем. І ось чому, ми не тільки дуже серйозно підходимо до підбору персоналу (у нас розроблена багатоступенева схема підбору персоналу за визначенням мовного рівня та мотивації кандидатів), а й далі продовжуємо навчання для вчителів на регулярних міжнародних тренінгах. Учителям наших франчайзі ми відкриваємо секрети методики Мортімер і відшліфовуємо різноманітні нюанси, які впливають на кінцевий результат.

— Приватні репетитори є Вашими конкурентами на українському ринку?
— Треба визнати, що ринок послуг з навчання - це ринок з високою конкуренцією. Англійську зараз викладають навіть у фітнес клубах, не кажучи вже про дитячі садки, репетиторів, дитячі школи розвитку, різноманітні мовні школи і міжнародні програми. Ми сприймаємо всіх, хто пропонує послуги з навчання іноземним мовам, як конкурентів. Однак якщо репетитори зазвичай обмежені шкільним віком, то спектр наших програм набагато ширший: у нас успішно займаються і малюки від 1 року, і школярі різного віку, і дорослі. Ми займаємо свою нішу на ринку і впевнені в якості продукту.

— На які доходи може розраховувати франчайзі, відкриваючи школу англійської мови?
— Наприклад, наша франчайзингова концепція дуже гнучка: партнер сам вирішує хоче він відкрити великий клуб або маленький на 1 клас, займатися виключно адмініструванням і набирає у штат вчителів або викладає сам, працює увесь день або окремі години. Ось чому нашими партнерами часто стають жінки, у яких є діти. Цей бізнес дає їм можливість самим визначати розміри бізнесу (а значить і доходи), і свою роль у ньому.