Плитка та бруківка по франшизі

Четвер
20.11.2014
Компанія «Артпрайм» пропонує партнерам запустити виробництво в Україні
 

Артпрайм» на ринку гумових покриттів з 2008 року. А виробництвом і продажем гумової плитки та бруківки займається з 2010 року.  Так само надає послуги з облаштування об'єктів безшовним покриттям з гумової крихти будь-яких комбінацій кольору. На даний момент франчайзі в Україні немає, але є звернення і вже ведуться переговори з підприємцями Києва, Донецька та Харкова.

Підприємці мають можливість відкрити власне виробництво гумової плитки по франчайзингу. Це готовий бізнес "під ключ" з гарантією окупності 5 місяців. У франшизу входить повний комплект обладнання, гарантія замовлень за договором, навчання персоналу на обладнанні компанії. Області застосування продукції: дитячі ігрові майданчики, гаражі та паркінги, благоустрій території навколо будинку, території басейнів, стайні,  ферми та ін.

Також «Артпрайм» надає партнерам усе необхідне обладнання для виробництва гумової плитки та бруківки, а так само початковий набір сировини. Робить шеф-монтаж обладнання та пусконалагоджувальні роботи. Компанія «Артпрайм» купуватиме у франчайзі готову продукцію, а партнер буде займатись тільки виробництвом і контролем якості.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності