Революційний настрій TPG

П'ятниця
10.10.2014
Компанія націлена на активний розвиток по франчайзингу, та запускає інтерактивний проект
 

Travel Professional Group у рамках збільшення франчайзингової мережі дає можливість стати франчайзі компанії за одну гривню. Це значить відсутність вхідного квитка у франчайзинг, і щомісячного роялті. "Відсутність плати за франшизу пояснюється тим, що ми є туристичним оператором, і наша зацікавленість у максимальних продажах наших турів. Ми відкриті партнерам, які знатимуть наш продукт і будуть продавати його на ринку. Так як ми активно розвиваємося за франчайзинговою схемою, то в першу чергу шукаємо франчайзі в містах-мільйонниках, таких як Львів, Харків, Запоріжжя та інших, де ще немає наших представництв", - поділився Кирил Янов, керівник відділу франчайзингу Travel Professional Group. 

Компанія зацікавлена ​​в партнерах, які готові тісно співпрацювати, спільно розвиватися і інвестувати в туризм. Важливо, щоб майбутні франчайзі добре знали продукти компанії, та могли продавати їх і заповнювати блок-місця. Якщо мова йде про турагентства, які вже працюють на ринку, то основна вимога: розуміння клієнтом, що він знаходиться у Travel Professional Group. Обмежень у придбанні продуктів інших туркомпаній немає, але преорітетом, звичайно, є продукти і напрямки TPG. Відсутні щомісячні плани і звіти з продажів, але важливі віддача від виконаної роботи та обороти продажів. 

"До нашого франчайзі у нас ексклюзивний підхід: ми підключаємо до нього куратора, який його веде і допомагає вирішувати складні і конфліктні ситуації, підтримує і допомагає підвищити професіоналізм команди. Також для наших майбутніх партнерів ми пропонуємо безкоштовні юридичні та бухгалтерські консультації. Якщо мова йде про київських франчайзі, то є доступ до call центру, що забезпечить до 30 дзвінків від потенційних клієнтів на місяць. Ми завжди йдемо назустріч і намагаємося створити максимально лояльні умови роботи ", - підкреслив Кирил Янов. 

На даний момент у розробці Travel Professional Group знаходиться інтерактивний проект, який протягом двох місяців компанія планує запустити в роботу, щоб підвищити ефективність усієї мережі. Тепер кожен менеджер може пройти тестування на знання продуктів, напрямків компанії. Для керівника це допомога в підборі хороших фахівців. "Аналога подібного продукту в Україні ще немає. Цей проект допоможе швидко впровадити бізнес модель TPG по всій мережі. Наші партнери зможуть протестувати себе і своїх менеджерів. За допомогою сучасних інтерактивних рішень ми можемо покращити професіоналізм персоналу компанії", - сказав на завершення Кирил Янов. 


 


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності