Власний сендвіч-бар з FreshLine

Середа
30.07.2014
Влітку відбудеться відкриття по франчайзингу у Чернівцях
 

Сьогодні українська мережа сендвіч-барів FreshLine, яка вийшла на ринок громадського харчування в 2009-му році, є найбільшою на сході України, з добре налагодженою системою роботи і логістикою. У Харкові та області успішно працює 17 власних сенвіч-барів, і скоро відбудеться відкриття першого партнерського закладу в м. Чернівці.

«Перед тим як відкрити мережу сендвіч-барів FreshLine, я набирався досвіду за кордоном. Вивчаючи як функціонують різні бізнеси, шукав такий, який простий у функціонуванні, і має можливість ефективно використовувати працю людей. Брав на озброєння досвід успішних компаній, і прийшов до висновку, що мережа сенвіч-барів - це те, що потрібно. Тим більше, що в Україні ця ніша порожня», - розповідає Вадим Бортник, засновник мережі FreshLine.

У 2014 році компанія вирішила поділитися своїм ім'ям і досвідом з потенційними партнерами, тому, було прийнято рішення розвиватися по франчайзингу. Для того, щоб стати франчайзі компанії FreshLine, перш за все, важливо бути порядною людиною. Також слід мати мінімальний підприємницький досвід, та володіти інвестиціями в районі від $30 000 до $50 000 для відкриття сендвіч-бару. Паушальний внесок: $5 000. У свою чергу, керівництво компанії FreshLine підтримає франчайзі: допоможе відкрити заклад і запустити проект, щоб він ефективно працював. Забезпечить продукцією, поділиться усіма розробками, досвідом, проведе тренінги для персоналу та багато ін.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015