Четвер
10.07.2014
Цього року швейцарський бренд аксесуарів зайшов на український ринок
 

Бренд SAL Y LIMON був заснований у 2009 році в Швейцарії (м. Женева). Його концепція проста і креативна: основну частину колекції складають яскраві браслети, що мають золоте або срібне покриття, і вручну розписані емаллю найрізноманітніших кольорів. Марка популярна і розвивається по франчайзингу з 2010-го року в багатьох європейських та азіатських містах (Мілан, Цюріх, Женева, Гонконг, Амстердам, Дубай, Мюнхен, Гамбург, Флоренція, Рим, Сеул, Париж та ін.).

У 2014-му році компанія почала свій розвиток і в Україні. «Ми отримали ексклюзивне право розвитку бренду SAL Y LIMON в Україні, Грузії, країнах Центральної Азії, але головний ринок для нас, звичайно ж, - український. Протягом декількох тижнів ми отримуємо перший товар зі Швейцарії, і в серпні плануємо відкриття кількох власних бутиків у Києві. Паралельно ведеться ряд переговорів з майбутніми франчайзі», - поділився Віталій Фінько, керуючий з продажів компанії.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію