Середа
18.12.2013
Компанія ECOUA: «Ми – за здоров’я нації!».
 

Протягом 2013 року компанія ECOUA знайшла трьох нових партнерів у Донецьку, Івано-Франківську та Дніпропетровську. Специфічний вузько сегментований продукт прийшовся до душі тамтешнім жителям, про що свідчить зростання роздрібної торгівлі на 35-50% порівняно з минулорічними продажами. «Наші покупці – люди, які піклуються про екологію та власне здоров’я. Крім того, їх рівень доходу в середньому перевищує 5 тисяч гривень на місяць, - пояснює власник ТМ ECOUA Антон Сирцев. – Важко пояснити людині, яка заробляє дві тисячі на місяць, що їй варто купити екологічну губку за 50 гривень, якою можна буде користуватися півроку».

При нинішній економічній ситуації в країні екологічно чистий продукт від ECOUA попитом все ж таки користується. За словами Антона Сирцева, разом із роздробом, зросли і оптові продажі – приблизно на 40%. Основна виручка приходиться на літні місяці, адже саме влітку продукт можна презентувати під відкритим небом. В осінньо-зимовий період ECOUA представляє продукцію на профільних виставках. «В жовтні ми відвідали велику столичну виставку, кілька разів були у Львові та Черкасах. Наразі - знову до Львова. Там компанія представить власний продукт на традиційному новорічному ярмарку», - ділиться планами Антон Сирцев.

Згідно законодавства, продукція ТМ ECOUA відноситься до категорії товарів, які не потребують обов’язкової сертифікації, про що є в наявності відповідна документація. Мінімальна сума для початку бізнесу складає 20 000 грн.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності