Вівторок
03.12.2013
Запатентований винахід від Інфокард чекає на франчайзі.
 

7-8 тисяч доларів – рівно стільки складає першочергова сума інвестицій для відкриття бізнесу разом з Інфокард. Кошти розподіляються на виготовлення дерев'яних боксів, дизайн та друк рекламно-інформаційної продукції, її доставку, сплату оренди місця та заробітну платню. Чи це забагато для проекту з окупністю у 18 місяців? «Франшиза від Інфокард – це можливість швидко заробити при відносно невеликому капіталовкладенні, - впевнена директор ТОВ «Інфокард» Ірина Герлянд. – Перспективи розвитку для бізнесу досить вагомі, тому що наша послуга є унікальною для українського ринку».

За словами Ірини Герлянд, проект Інфокард – єдиний двомовний рекламно-інформаційний носій для туристів в Україні. Невеличкі деревяні бокси по 50 відділень для 50 карток можна зустріти в столичних готелях: Дніпро, Ibis, Президент-готель, Radisson Blue, Holliday Inn, City Hotel, Staro та інших. Компактну картку з необхідною та якісною інформацією про історичні пам’ятки, національну кухню та культуру зручно зберігати та можна привезти додому в якості сувеніра.

В 2012 році Україну відвідали понад 25 мільйонів туристів проти 22 мільйонів 2011 року. Тенденція до зростання туристичного трафіку обумовлює привабливість рекламного бізнесу від Інфокард. Наразі компанія продовжує переговори з потенційними франчайзі в Донецьку, Львові та Одесі. Перевага надається партнерам у містах-мільйонниках із досвідом роботи в рекламній індустрії не менше 2 років.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності