Нові послуги від «TEZ TOUR Турагенція»

Четвер
17.10.2013
Мережа турагентств розширює асортимент послуг.
 

Осіння модель розвитку турбізнесу мережі «TEZ TOUR Турагенція» повністю клієнтоспрямована. Розширено асортимент не лише продукту, а й послуг в агентствах компанії. «Крім, власне, туристичних послуг, наші клієнти можуть придбати авіаквитки в будь-яку точку світу, подарункові сертифікати, мають можливість купити тур в розстрочку на гнучких умовах, а також отримати послуги медичного страхування, страхування фінансових ризиків та майна у період відпустки, - розповідає директор TEZ TOUR РІТЕЙЛ Олександр Кириченко. - Для тих, хто віддає перевагу економії на міжнародному мобільному зв'язку, ми надаємо послугу TEZ GSM: міжнародний мобільний оператор, вартість дзвінка у якого значно нижча звичайної».

У мережі туристичних агенцій «TEZ TOUR Турагенція» також запущений новий проект TEZ WEEKEND. Завдяки йому тільки у відділеннях мережі і при бронюванні турів у вихідні клієнти можуть скористатися ексклюзивними ціновими пропозиціями, а також отримати пам'ятні подарунки.

З початком осінньо-зимового сезону «TEZ TOUR Турагенція» запустила одразу кілька рекламних кампаній з такими партнерами як мережа магазинів цифрових рішень «MOYO», мережа супермаркетів «Сільпо» та мережа автозаправок «WOG». Збільшення потоку клієнтів спровокувало закономірне розширення мережі агентств «TEZ TOUR Турагенція». «У 2013 році ми відкрили відділення у стратегічно важливих містах України, - пояснює Олександр Кириченко. - Це Черкаси, Херсон, Дніпропетровськ і два офіси в Києві. На сьогоднішній день мережа включає 39 точок продажу в Україні. При цьому до кінця року в планах компанії відкриття ще трьох агентств в Києві».

Залежно від географії бізнесу, вступний внесок для франчайзі складає для Києва - $7000; для Харкова, Донецька, Одеси, Львова, Дніпропетровська - $6000; для інших міст - $5000.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію