Мережі піцерій Biesiadowo та Crazy Piramid Pizza є одними із найшвидше зростаючих франшиз на гастрономічному ринку сусідньої Польщі. До кінця цього року компанія, яка займається цими брендами, запланувала розширити кількість партнерських піцерій до 80 закладів. Одним з пріоритетних завдань франчайзера є пошук партнерів за кордоном, у тому числі й в Україні та Великобританії.
"Вибір мастер-франчайзі, який представлятиме мережі в цих країнах, вимагає жорстких критеріїв відбору. На додаток до створення взірцевої піцерії, в якій проводитиметься навчання, та організації всього логістичного процесу, наш партнер повинен залучати франчайзі, і, просто кажучи: пильнувати бізнес. Зараз ми ведемо переговори з кількома кандидатами, але знайти людину, яка буде відповідати всім критеріям - не таке вже й легке завдання", - стверджує Томаш Вішнєвські, менеджер компанії Wojtex, якій належать мережі Biesiadowo та Crazy Piramid Pizza.
Відповідно до умов співпраці мастер-франчайзі повинен буде відкрити у своїй країні першу точку мережі мінімальною площею 100 м2, яка буде показовою для майбутніх франчайзі. Вартість відкриття такої точки - близько 20 тис. EUR. Єдина річна оплата за приєднання до мережі становить 2,5 тис. EUR. Роялті - відсутнє.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...