П'ятниця
29.03.2013
В період з квітня по листопад прибутки точок з продажу екологічно-чистих товарів збільшуються в 2-3 рази
 

В компанії, яка займається розвитком концепції "ECOUA", починається сезон активних продажів. Як стверджує франчайзер, у період з квітня по листопад прибутки точок з продажу екологічно-чистих товарів зростають вдвічі. ECOUA повністю сконцентрувалася на розвитку франчайзингової мережі та передає всі власні точки під керівництво партнерів-франчайзі.

"Зараз ми продаємо на Кримському півострові бізнес "під ключ". Мова йде про 17 власних точок, які знаходяться у місцях, сприятливих для хорошого прибутку, - розповідає власник ТМ ECOUA Антон Сирцев. - В цей період наша продукція продається дуже активно. Постійні притоки туристів цьому особливо сприяють". У зв'язку із початком сезону компанія організовує акцію для існуючих та потенційних франчайзі. Ціни на оптову закупівлю товарів зменшуються на 30%.

ECOUA спеціалізується на ексклюзивних екологічно чистих товарах, серед яких є чудо-губка, яка витирає найрізноманітніші поверхні і чистить замш та килими, чудо-серветка, здатна відмити будь-який жирний посуд без застосування миючих засобів, а також - відтерти начисто будь-яку тверду поверхню без застосування побутової хімії, та меланінова губка, яка розчиняє підгорілий жир, накип вапна та сліди від фломастерів і ручок. Своїм франчайзі компанія пропонує організацію точки з продажу товарів торговельної марки в ТЦ або на вулицях міста. Відкриття однієї точки потребує інвестицій в розмірі від 10 тис. грн.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності