I.C.Lab розширює асортимент

Вівторок
26.02.2013
Тепер серед індивідуальної косметики, яка пропонується у франчайзингових салонах, будуть ще й креми для шиї та декольте, шампуні та бальзами для волосся
 

Компанія I.C.Lab Individual cosmetic розширює асортимент косметичних засобів, що виробляються за індивідуальною рецептурою. "Протягом весняного періоду наш асортимент поповниться ще однією індивідуальною продукцією - кремом для шиї та декольте, який також виготовлятиметься за принципом відеосканування шкіри, - розповідає генеральний директор I.C.Lab Individual cosmetic в Україні Олена Адамчук. - Також з'являться засоби для догляду за волоссям: шампуні та бальзами".

I.C.Lab Individual cosmetic - це єдина в Україні компанія, яка виготовляє косметичні засоби за індивідуальною рецептурою на основі даних системи відеосканування шкіри. Ця технологія була розроблена на Кіпрі, в лабораторії відомого професора дерматології Памбоса Харламбуса, вона запатентована і на сьогоднішній день не має аналогів у світі.

На сьогодні мережа I.C.Lab Individual cosmetic об'єднує франчайзингові салони в Києві, Запоріжжі, Одесі та Донецьку. Найближчим часом ще один партнерський заклад відкриє свої двері в Дніпропетровську. "Найбільш пріоритетними для подальших відкриттів вважаємо Харків та Львів, - розповідає Олена Адамчук. - Зараз ведемо в цьому напрямку переговори. Після того, як охопимо мережею регіони, візьмемося за інші міста: такі, як Луганськ, Черкаси тощо".


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності