Пільговий місяць у "TUI Турагенція"

Вівторок
29.01.2013
До першого березня розмір паушального внеску для нових франчайзі туроператора зменшується вдвічі
 

З метою розширення франчайзингової мережі компанія TUI Ukraine вирішила піти назустріч потенційним партнерам та скоротити вартість паушального внеску на 50%. Спеціальною пропозицією підприємці можуть скористатися до 1 березня 2013 року. Зимові акції стали для туроператора традицією. Адже взимку минулого року компанія також впровадила для майбутніх партнерів подібні пільги.

Разом з тим, TUI Ukraine значно розширила асортимент турів для мережі. А тому тепер, крім власних напрямків, TUI-турагенції пропонують своїм клієнтам також тури інших туроператорів України. "Лояльні умови співпраці дозволяють працювати на вигідних умовах не тільки з власним продуктом TUI, але й із пропозиціями інших туроператорів України, - розповідає начальник відділу реклами та маркетингу компанії TUI Ukraine Ірина Вичавка. - Спеціально для новачків в туризмі розроблені навчальні матеріали, які дозволяють в максимально короткі терміни відкрити турагенцію "з нуля". А оптимальні плани продажів дають можливість отримати знижку на оплату роялті".

"TUI Турагенція" - не єдина партнерська пропозиція оператора TUI Ukraine. На початку 2012 року компанія вивела на українських ринок бренд "Галопом по Європам". Головною особливістю нових агенцій стала орієнтація на масовий сегмент та "чисто символічний" паушальний внесок у розмірі $ 300. Розвиток обох мереж відбувається паралельно.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію