Понеділок
24.12.2012
За підрахунками франчайзера точки з продажу екологічно-чистих товарів окупаються протягом місяця
 

Компанія, яка займається розвитком концепції "ECOUA", працює на українському ринку близько 1,5 року. ECOUA спеціалізується на ексклюзивних екологічно чистих товарах, серед яких є чудогубка, яка витирає найрізноманітніші поверхні і чистить замш та килими, чудогубка, здатна відмити будь-який жирний посуд без застосування миючих засобів, а також - відтерти начисто будь-яку тверду поверхню без застосування побутової хімії, та меланінова губка, яка розчиняє підгорілий жир, накип вапна та сліди від фломастерів і ручок. Зараз компанія вирішила розширити свою діяльність та взялася за розвиток франчазингової мережі.

Своїм франчайзі ECOUA пропонує організацію точки з продажу товарів торговельної марки в ТЦ або на вулицях міста."Відкриття однієї точки потребує інвестицій в розмірі від 20 тис. грн. В цю суму входить закупівля певної кількості товарів, якої партнеру вистачить на перший місяць та фірмова стійка ECOUA, - розповідає власник ТМ ECOUA Антон Сирцев. - Як показує досвід, окупається точка з продажу екологічно чистих товарів вже за перший місяць. А тому за один сезон наш партнер може сміливо розширити мережу до 5-6 точок та отримувати з цього відповідний дохід".

Бізнес під ТМ ECOUA має специфічні сезонні особливості. Так, пора найбільш активних продажів припадає на період з початку квітня до кінця жовтня. В цей час стійки розташовуються у місцях найактивнішого людського трафіку та в курортних зонах. Взимку точку можна перебазувати у торговельний центр або ж періодично приймати участь у різноманітних ярмарках та виставках.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності