Beauty Zone Shop: із салонів у ТЦ

П'ятниця
20.04.2012
Професійна косметика продаватиметься в невеликих магазинах, площею 8 м.кв.
 

Компанія "Б'юті Бутік Україна" працює на українському ринку близько 10 років. На сьогодні вона є офіційним дистрибютором 12 брендів професійної косметики для салонів краси, а також - власником салону краси під ТМ Beauty Zone та магазину для професіоналів. Компанія вивела на ринок три франчайзингові концепції: салони краси Beauty Zone, невеликі магазини в ТЦ під ТМ Beauty Zone Shop, а також - відомі у світі косметичні салони VIP-рівня під ТМ Ambasade de la Beaute.

Першою франчайзинговою пропозицією компанії став салон краси Beauty Zone. Рік тому "Б'юті Бутік Україна" розпочала розробку системи франчайзингу для цієї концепції та почала вести переговори з потенційними партнерами. "Під час переговорів з деякими гравцями ринку виявилося, що великим попитом користуються невеликі магазини професійної косметики, оскільки багатьом кінцевим споживачам зручніше купувати нашу продукцію в місцях загального шопінгу, - розповів порталу Franchising.ua директор департаменту маркетингу компанії "Б'юті Бутік Україна" Ярослав Савченко. - Так виникла ідея проекту Beauty Zone Shop - невеликого магазину, площею 8 м2, що розміщується в проходах великих торговельних центрів".

Франчайзингові магазини Beauty Zone Shop компанія має намір відкривати в містах з кількістю населення від 300 тис., хоча, як стверджує Ярослав Савченко, більшу роль тут відіграє платоспроможність жителів. Інвестиції, необхідні для відкриття торговельної точки становлять близько $ 25 тис., орієнтовний термін окупності - 8 місяців.

Паралельно з Beauty Zone Shop "Б'юті Бутік Україна" розвиватиме також інші дві мережі. "Протягом трьох наступних років ми поставили перед собою ціль відкрити по одному магазину Beauty Zone Shop в кожному місті з населенням від 500 тис. населення, а також - 4-5 магазинів в Києві, - розповідає Ярослав Савченко. - Разом з тим ми хочемо, щоб в кожному місті мільйоннику працювало, як мінімум, по одному салону Beauty Zone та Ambasade de la Beaute".

Клієнтська база компанії "Б'юті Бутік Україна" складається на сьогодні з більш ніж 1 тисячі салонів на території всієї України. До найбільш відомих брендів, котрі компанія представляє на українському ринку, можна віднести Paul Mitchell, Biologique Recherche, Nail Tek та інші.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності