Корисна Кондитерська націлена на всі регіони

Вівторок
06.03.2012
Відкривши перший магазин-кафе в Києві, компанія шукає партнерів по всій Україні
 

Компанія "СТЕВІЯСАН", яка займається розвитком франчайзингової мережі під ТМ "Корисна Кондитерська від СТЕВІЯСАН", працює на українському ринку з 1993 року. Продукція, яку пропонує компанія, виготовляється на основі екстрактів рослини стевії - натурального природного підсолоджувача. Вже понад 4 роки торговельна марка "Корисна Кондитерська" представлена в невеликих торговельних точках та кіосках з однойменною назвою. "В жовтні 2011 компанія відкрила в Голосіївському районі міста Києва перший магазин-кафе під ТМ "Корисна Кондитерська від СТЕВІЯСАН", - розповіла порталу Franchising.ua pr-менеджер компанії "СТЕВІЯСАН" Тетяна Волкодав. - Зараз ми ведемо переговори з підприємцями з різних регіонів. Найближчим часом плануємо відкрити нові франчайзингові точки".

Вся продукція компанії "СТЕВІЯСАН", у тому числі й шоколад, не містить цукру. "Виготовленням солодощів на основі стевії за нашою рецептурою займається компанія АВК, - розповідає Тетяна Волкодав. - Ця рослина економічно вигідна, адже для виробництва її потрібно в 2 рази менше, ніж цукру. Крім цього, екстракт наділений багатьма корисними властивостями: він нормалізує тиск, травлення та слугує добрим імуностимулятором".

Своїм партнерам "Стевіясан" пропонує три варіанти співпраці: острівок у ТЦ (5-10 м2), окреме приміщення в ТЦ (від 15 м2) та стаціонарний магазин-кафе з окремим входом (близько 60 м2). Паушальний внесок становить 15 тис. грн, сума початкових інвестицій, залежно від формату точки, коливається від 32 тис. грн. Середній термін окупності бізнесу - від 6 до 12 місяців. Як вважають у компанії "Стевіясан", найбільш затребуваним на українському ринку є на сьогодні формат магазину-кафе. "Наші заклади користуються популярністю у молодих мам. В "Корисній Кондитерській" їхні діти можуть покуштувати корисних для здоров'я солодощів, адже наша продукція не містить пальмової олії та виготовлена на основі какао-масла і какао-бобів, - стверджує Тетяна Волкодав. - Крім цього, маленькі відвідувачі дуже люблять наш логотип, на якому зображені зайчики. Тому дорослі вже неодноразово зверталися до нас із пропозицією проводити в закладі дитячі свята. В перспективі плануємо також ввести мастер-класи з виготовлення цукерок".


популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015