WebKafe: франчайзинг в Інтернеті

Понеділок
26.12.2011
Своїм франчайзі компанія пропонує проекти, реалізація яких не вимагає наявності офісу та складу для товару
 

Компанія WebKafe, яка з 2001 року професійно займається бізнесом в Інтернеті на ринках України та Германії, запропонувала франчайзинг українським підприємцям. "Наші франшизи є повністю інтернет-проектами, що надає цьому бізнесу ряд переваг: мінімальні інвестиції, невеликі витрати на старті, можливість працювати без офісу та охоплювати територіально велику аудиторію, невеликий персонал (1-3 людини), витрати, які йтимуть лише на рекламу й відсутність необхідності вкладати гроші в закупівлю, складування та повернення товару. Таким чином система розвитку через франшизу дозволить нам в короткі терміни і без особливих зусиль зайняти провідне місце на ринку України. Підтвердженням цього може стати один з наших напрямів, де ми по загальній сукупності продажів, відвідуванню та клієнтській базі вже давно займаємо перше місце", - розповів порталу Franchising.ua директор компанії WebKafe Олексій Титов.

На сьогодні компанія-франчайзер пропонує своїм партнерам три варіанти співпраці: Autosland (онлайн-мережу автомагазинів), Eroticland (онлайн-мережу секс-шопів), iNetGlobal (набір засобів для інтернет-маркетингу, з допомогою яких можна "просунути" ті чи інші проекти та забезпечити собі пожиттєвий резидуальний дохід: інтернет-реклама, СЕО, хостинг, домени, смс та е-мейл розсилки, відооконференції тощо), в розробці знаходяться також інші проекти. Крім розвитку на теренах України WebKafe має намір співпрацювати на умовах мастер-франчайзингу з іншими країнами. Найбільш пріоритетними сьогодні є Білорусь, Молдова, Казахстан, Киргизстан, Узбекистан та Азербайджан. "Протягом всього періоду діяльності компанії ми втілили в життя багато проектів, засвоїли багато методів ефективної роботи та підібрали хорошу команду. Ми займаємося Інтернетом в широкому розумінні цього слова: від маленьких сайтів, що продаються, до великих порталів, каталогів, аукціонів, дошок оголошень тощо", - розповідає Олексій Титов.

На початку 2012 року компанія WebKafe візьме участь у восьмій спеціалізованій виставці "Франчайзинг-2012", яка відбудеться з 28 лютого по 2 березня 2011 року. "Наші очікування від виставки мабуть такі, як і у всіх: на інших подивитись та себе показати, - стверджує Олексій Титов. - А якщо серйозно, то ми плануємо розширення мережі шляхом залучення ініціативних підприємців, які не тільки хочуть заробити, але й мають бажання взяти участь у великому проекті".


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію