Вівторок
15.11.2011
За підсумками трьох кварталів 2011 року ріст продажів компанії в країнах СНД склав 94,9%
 

Nokian Tyres підвела підсумки своєї діяльності за три квартали 2011 року. Відповідно до отриманих результатів, за цей період продажі компанії зросли на 41,3%. Прибутки в країнах СНД збільшилися на 94,9%. Найбільше зростання спостерігається на сьогодні в РФ. Російський ринок приносить концерну 29% всіх прибутків. "Продажі в Росії значно зросли завдяки відновленню споживчого попиту і поліпшенню кредитоспроможності дистриб'юторів, а також невеликим товарним запасам на їх складах. Значно зросли продажі літніх шин як у преміум, так і в сегменті B", - розповіли порталу Franchising.ua в прес-службі компанії Nokian Tyres Україна.

В період з січня по вересень 2011 року мережа шинних центрів Nokian Tyres поповнилася 102 новими центрами. Наприкінці вересня загальна кількість відділень Vianor склала 873 шинні центри, 693 з яких працюють на умовах франчайзингу. В країнах СНГ, включаючи Росію, мережа представлена 474 шинними центрами в 283 містах. Загалом торговельна марка представлена у 23 країнах, а найбільша кількість шинних центрів розташована в країнах Скандинавії, Фінляндії, Росії та України. В третьому кварталі перший центр Vianor відкрився в Румунії. В планах концерну - до кінця 2011 року сягнути позначки 900.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності