Е-сигареткою цікавляться за кордоном

Понеділок
07.11.2011
Компанія веде переговори з представником, який має намір розвинути мережу в Румунії
 

Мережею магазинів з продажу електронних сигарет ТМ "Е-сигаретка" цікавляться представники європейських країн. "Одна з румунських компаній має намір відкривати магазини під нашою торговельною маркою у своїй країні, - розповів порталу Franchising.ua керівник проекту компанії “Е-сигаретка” Владислав Кметь. - Зараз ми ведемо переговори з її представником та обдумуємо питання неймінгу бренду. Адже Румунія не належить до слов'янських країн, і назва "Е-сигаретка" по-румунськи дещо не звучатиме".

За останні три місяці франчайзингова мережа "Е-сигаретки" значно розширилася: тепер під торговельною маркою працює вже 43 партнерські точки у Вінницькій, Волинській, Донецькій, Дніпропетровській, Закарпатській, Запорізькій, Івано-Франківській, Кіровоградській, Львівській, Миколаївській, Полтавській, Херсонській та Хмельницькій областях. Власні магазини компанії й надалі відкриваються в Києві та Київській області, де зараз знаходиться близько 15 точок з продажу електронних сигарет.

"Зараз в обласних центрах України спостерігається нова хвиля відкриттів ТЦ, а тому більшість нових точок "Е-сигаретки" з'явилася саме там. Крім цього, незабаром 16 франчайзингових магазинів відкриються в "амсторах", що популярні зараз на сході країни. "Амстор" - це щось середнє між торговельним центром та супермаркетом, - розповідає Владислав Кметь. - Однак головна умова, яку ми ставимо до розміщення торговельних точок партнерів, - це наявність постійного потоку покупців. А тому "Е-сигаретці" підходять як торговельні центри, так і підземні переходи, супермаркети та ринки".


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію