Перспективи ринку автокрісел в Україні

Четвер
06.10.2011
Розмова з директором компанії "АвтоПапа" Артемом Канюкою
 

Наскільки вигідний продаж дитячих автокрісел в Україні?
Сьогодні ця ринкова ніша ще зовсім нова в нашій країні, але вже досить активно розвивається. АвтоПапа поки що є єдиним гравцем ринку, і, я впевнена, що навіть тоді, коли в сегменті запрацюють інші оператори, компанія залишиться першою і найбільш впізнаваною. В цьому головна перевага бізнесу, орієнтованого на продаж дитячих автокрісел. Однак, сегмент автобезпеки зовсім не підтримується державою, хоча у всьому світі, і навіть в сусідній Росії, ведеться активне пропагування дитячої безпеки на дорогах, а за порушення правил перевезення малюків батьки змушені сплачувати величезні штрафи. В Україні ж такого немає, мені здається, найближчим часом не буде.

Як часто батькам доводиться здійснювати повторну покупку, тобто, чи швидко дитина "виростає" зі свого крісла?

Візьмемо за приклад Німеччину. В цій державі 50 років тому виробили перше дитяче автокрісло, і на сьогодні зміна аксесуарів відбувається за класичним варіантом. Німці вважають, що дитяче автокрісло повинно відповідати віку дитини, її вазі та зросту. У них використовуються чотири групи крісел: "колиска", перша група, друга та третя. В нашій країні та інших державах, де автомобіль є не нормою життя, як в Німеччині, а предметом розкоші, батьки намагаються зекономити. І виробники дитячих автокрісел надають їм таку можливість, виробляючи аксесуари об'єднаної групи: "0+1" та "2+3". Крісло підходить одразу двом віковим категоріям, і батьки можуть здійснити повторну покупку лише один раз.

Крім дитячих автокрісел, у вашому асортименті є також електромобілі, велосипеди, візки. Як продаються ці товари?

З одного боку ми пропагуємо дитячу безпеку на дорогах, з іншого - активний спосіб життя. Батьки дуже часто подорожують з дітьми. Останні не можуть просто сидіти на місці, їм потрібно побігати, поїздити на велосипеді, тощо. Тому більшість батьків, які одного разу взяли дитяче автокрісло, згодом повертаються в магазин, щоб придбати велосипед, електромобіль або візок. Проте, найбільшим попитом серед додаткового товару користуються аксесуари для дитячої автобезпеки та комфорту малюка в автомобілі. 99 % батьків разом із кріслом купують як мінімум два таких вироби. Наші аксесуари для автокрісел унікальні, їх аналогу немає навіть в Європі. Це - виготовлені з льону подушечки, кладочки на ремені, килимки на переднє сидіння, тощо.

Розмовляла Тетяна Малиняк


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності