Ріжок-Пиріжок: Курортні зони цікаві лише в сезон

Понеділок
08.08.2011
Розмова з директором з розвитку мережі "Ріжок-Пиріжок" Леонідом Дорошом
 

Як змінюються продажі продукції стріт-фуду у курортних зонах після закінчення сезону?
Радикально! Іншими словами: курортні зони цікаві лише в сезон. Уявіть собі, якими можуть бути продажі будь-якого стріт-фуду у Гідропарку, наприклад, в листопаді? То ж в таких місцях доречно, при можливості, відкривати мобільні пересувні точки, які можуть бути оперативно згорнуті до іншого сезону або ж перевезені в інші місця.

Де краще відкривати точку стріт-фуду?

Стріт-фуд потрібно відкривати в тих місцях, де ваша цільова аудиторія присутня постійно і в великій кількості. Тому попередньо потрібно сформувати портрет споживача. Наприклад, щодо конусної піци, то однією з її переваг є зручність у вживанні „на ходу”. Тобто вона ідеально вписується у ритм мегаполісу – стрімкий, динамічний, з постійним браком часу. Звичайно, їсти „на ходу” не дуже корисно, але що поробиш – нині потрібно всюди встигати! Є ще й питання конкуренції. В спальних районах вона нижча, але й рівень продажів – також. То ж тут вже потрібно прораховувати рентабельність.

Чи ділиться попит регіонально?

Звичайно, попит має своє регіональне забарвлення. І головними чинниками тут є певні корінні уподобання, матеріальний статок людей та ритм життя. Наприклад, в Західній Україні є багато якісних страв карпатської кухні, які реалізуються за невеликою ціною. У більшості невеликих містечок ритм життя розміреніший, а тому дозволяє смачно перекусити в кафе. До того ж, люди тут дуже чутливі до ціни. Всі ці фактори потрібно враховувати.

Яка кількість пропозицій найоптимальніша для меню стріт-фуду?

Це питання аналізу та досвіду. Тобто ми можемо спочатку провести опитування з метою виявлення споживацьких уподобань і таким чином сформувати асортимент. Згодом, вже на основі досвіду, його можна підкоригувати. Також рекомендується періодично дивувати свої споживачів новими продуктами – це дозволить підтримувати цікавість до бренду протягом тривалого часу. Щодо конусної піци, то ми вже визначили оптимальний асортимент – це 5 позицій. У нас також є можливість пропонувати й інші варіанти начинки, але ми не поспішаємо.


читати статті

Новий магазин "Наш Край" у Цумані /23.11.2023

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».

Два нових супермаркети SPAR /16.11.2023

Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.

Чому "Наш Край" кращий вибір для підприємців України? /20.10.2023

Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.

Обрали фіналістів проекту START SPAR /12.10.2023

Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.

Франшиза "Наш Край": чому варто обрати? /09.06.2023

Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.

популярне на форумі

Летнее

Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...

1 коментар
остання 15.10.2021
Rozetka йде в доставку їжі

Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...

1 коментар
остання 05.06.2021
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план

Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...

1 коментар
остання 17.12.2018
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг

Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...

1 коментар
остання 10.10.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....

22 коментар
остання 17.08.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена  встретила любезно, провела первый...

22 коментар
остання 09.07.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...

22 коментар
остання 30.04.2015
Эко-лавка ищет партнеров

Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...

2 коментар
остання 23.12.2014