Оранжевий слон прийшов до Ісландії

Середа
19.05.2010
Перший франчайзинговий магазин товарів для дитячої творчості "Оранжевий слон" відкрився в Ісландії
 

Минулого тижня торговельна мережа "Оранжевий слон" розширила свою присутність у світі: тепер яскравий магазинчик цієї торгової марки можна зустріти і в далекій Ісландії. Торговельна точка запрацювала 12 травня і вже знайшла постійних покупців. Товари торговельної марки "Оранжевий слон" для ісландців в новинку, аналогів їм в Ісландії немає, а можливість спробувати товари прямо в магазині призвела батьків та їх малюків у захват.

У світі зараз працює більше 200 торгових точок "Оранжевий слон". Власну мережу компанія розвиває на території Москви і Московської області, в інших же країнах використовується франчайзинговий спосіб співпраці. Магазини компанії можна зустріти в Росії, Україні, США, Ізраїлі, Вірменії, Казахстані, Киргизькій Республіці, Молдові, а тепер також і в Ісландії. Шукає зараз майстер-франчайзі для розвитку мережі компанія в Польщі і Чехії.

У нашій країні активно працює представництво "Оранжевий слон". Мережа магазинів в Україні налічує вже більше 50 точок, до кінця року планується довести їх кількість до 100.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності