стріт-фуд

стріт-фуд | 22.10.2009

Наминайко всюди

Концерн Хлібпром вдосконалює виробництво та планує присутність франчайзингових кіосків Наминайко в будь-якій точці України

стріт-фуд | 20.10.2009

Перша франчайзингова міні-установка CORN HOUSE

У Мелітополі працює міні-установка CORN HOUSE, що належить другому франчайзі компанії

стріт-фуд | 14.10.2009

Франчайзі потрібна доставка

Зацікавленість франшизою стріт-фуду пропадає, коли стає відомо про відсутність доставки

стріт-фуд | 08.10.2009

Експрес-кафе Печка буде більше

Компанія планує збільшити кількість франчайзингових точок в Запоріжжі

стріт-фуд | 06.10.2009

Стрімке розширення Enjoy

Динаміка відкриттів компанії - дві точки кожні три дні

стріт-фуд | 05.10.2009

Кукурузник не претендує на Київ

Компанія має намір розвивати франчайзингову мережу лише у східних та південних регіонах

стріт-фуд | 05.10.2009

Запорука успіху - найвищі стандарти

Про те, якою має бути торговельна точка стріт-фуду, розповідає власник ТМ Пан Пишко Андрій Ошуркевич

стріт-фуд | 23.09.2009

Мета – 200 точок Чудо-Піч

До Нового року Чудо-Піч планує розширити мережу по Україні до двохсот точок

стріт-фуд | 25.08.2009

Пан Пишко тепер і в Грузії

Генацвале Пончик з’явився у Батумі

стріт-фуд | 19.08.2009

Київ vs регіони: де більше?

Рум’яночка стрімко розвиває свою мережу в регіонах

стріт-фуд | 17.08.2009

Форнетті беруть кількістю?

Мережа Форнетті набуває шалених розмірів

стріт-фуд | 14.08.2009

Український бренд зарубіжного формату

Про нову в Україні концепцію свіжо приготованої кукурудзи в стакані розповідає директор з розвитку ТОВ КОРН-ХАУЗ Олексій Жук

стріт-фуд | 14.08.2009

CORN HOUSE з’явився у Бучі

Перший франчайзі компанії КОРН-ХАУЗ відкрив сьогодні торговельну точку

стріт-фуд | 05.07.2009

Пан Пишко росте незважаючи на кризу

За 2 місяці кількість франчайзингових точок Пан Пишко зросла з трьох до семи

стріт-фуд | 25.05.2009

Нові Рум’яночки щотижня

Кожного тижня мережа Рум’яночка поповнюється однією-двома франчайзинговими точками

стріт-фуд | 26.01.2009

Стріт-фуд в регіони!

Про реалії та перспективи стріт-фуду розповідає Володимир Апальков - власник ТМ Рум’яночка - виробника заморожених напівфабрикатів для вуличної торгівлі в Україні

стріт-фуд | 12.01.2009

Форнетті криза та аудит не страшні

Виробник гарячих булочок не відчуває економічної кризи і не має наміру скорочувати виробництво та працівників

1
2
3
4