продукти харчування, напої
Як краще розташовувати товари на прилавку
Розмова з Оленою Ромазановою, представником мережі точок прикрас з богемського кришталю ТМ BOHEMIAN
Majorica визначила цілі
У 2012 році компанія планує відкрити ще 7 франчайзингових магазинів
STENDERS планує 333
Таку кількість магазинів натуральної косметики компанія має намір відкрити до 2015 року
METRO: франчайзинг в Україні
Компанія відкриватиме в Україні невеликі супермаркети "Мій магазин" площею не менш ніж 50 кв.м.
ZOPPINI представить три бренди
У франчайзингових точках компанії продаватимуться прикраси таких італійських торговельних марок, як ZOPPINI, MAKUTI та MANUEL.ZED.
Less Spoon відкриє чайні магазини
Тепер продукція компанії реалізовуватиметься не лише через партнерів, але й у власних точках
SNACK house: стріт-фуд і дичина
В точках мережі тепер можна скуштувати продукцію із м’яса дичини
Перший сніг від Експедиції
З 28 по 30 жовтня компанія проведе в Томську форум для 40 молодих бізнесменів
SPAR відкрила кафе
У компанії, яка займається мережею магазинів продовольчих товарів, з’явився заклад громадського харчування
METRO відкриє магазини по франчайзингу
Німецька компанія планує розвинути на території Росії мережу магазинів у новому форматі
Bohemian провела ребрендінг
Тепер магазини біжутерії торговельної марки матимуть новий вигляд
Катерина Серебрянська - новий партнер VitaoxyV
Тепер кисневу воду можна купити на порталі екологічно чистої їжі відомої української гімнастки
Majorica йде в донецькі ТЦ
В жовтні франчайзі компанії відкриє два монобрендові магазини ювелірних виробів в Донецьку
TONNY snack: стріт-фуд зі всього світу
В асортименті компанії - продукція, зроблена за бельгійською, французькою, американською рецептурою
COFFEETEA вперше в Києві
Одеська компанія-виробник вагового чаю та кави відкриє перший магазин в столиці
Наминайко випікатимуть разом
На точках випікання ТМ "Наминайко" працюватиме дирекція компанії-франчайзера
Enjoy залишив своїх франчайзі "з носом"
В червні компанія звільнила всіх своїх працівників, в один день заблокувала всі корпоративні номери, а керівництво безслідно зникло
Casablanca: тепер і в Донецьку
У компанії з’явиться перший франчайзі на сході
Експедиція буде у всьому світі
У подальших планах компанії - вихід за межі СНД
Цінову політику диктує ринок регіону
Розмова з комерційним директором компанії SNACK house Альбертом Ованесовим