Buddhapizza

Про франшизу
Опис
Проект Buddhapizza створювався майже рік, виношувалася концепція, і ще 3 місяці ми тестували сам продукт. Абсолютно все, від логотипу до тіста для піци, опрацьовувалася все з 0.
Ми розвиваємо бренд який виділяється на ринку, і відгукується в серцях клієнтів.
Компанія Buddhapizza — це монопродуктового компанія. Ми не розсіюємо увагу на суші, бургери та інше. Бізнес процеси побудовані таким чином, щоб максимально швидко і якісно робити піцу, і далі доставляти клієнту. Компанія, яка спеціалізується на чомусь одному, завжди буде успішнішою та ефективнішою тієї, яка робить все, і все однаково посередньо.
У компанії приділяється увага величезній кількості деталей, від того як буде прикріплений смайлик на коробку, до того в якому напрямку викладений ряд листя шпинату.
Над розробкою піц працювали професійні шеф кухарі, створювалися спеціальні соусу і оригінальні поєднання смаків.
Асортимент включає в себе як зрозумілі та класичні варіанти піц, так і незвичайні авторські. Наша тестова лабораторія постійно працює над смаком і поліпшенням кінцевого продукту.
Buddhapizza — це дійсно дуже смачна піца преміум якості, з яскравим брендингом і незвичайним маркетингом! При цьому ціна залишається конкурентною. Цей концепт називається Premium casual pizza.
Ми пишаємося тим, що 80% замовлень роблять постійні клієнти.
Основні переваги франшизи:
- Оригінальний маркетинг (buddhacoin) це монета, яка видається клієнту за замовлення на суму від 700 грн.
- Яскравий і соковитий інстаграм
- Швидка окупність 16-20 місяців
- Повністю автоматизований бізнес
- Єдиний колл центр
- 80% клієнтів постійні
- Якісна і смачна піца завжди актуальна ніша
точок власних
3
точок франчайзингових
0
Галерея
Умови франшизи
підтримка для франчайзі
Пакет підтримки партнерів:
- франчайзинговий пакет
- фінансова модель
- договір франчайзингу
- ТМ
- маркетинг
- брендбук
- дизайн проект
- CRM
- навчання персоналу
- виїзд / затвердження локації
- постачальники
- методики / ліцензії
- технологічні карти
- пускова команда
- персональний менеджер
- технічне відкриття
- запуск під ключ
Фінансові показники
Вступний внесок — 8500 $
Необхідний початковий капітал — від 30 000 до 60 000 $
Роялті — 4% від обороту, з моменту виходу в плюс
Термін окупності інвестицій — 16-20 місяців
Рекламні відрахування — немає
основні вимоги
Необхідна кількість персоналу: 6-8 чоловік
Вимога до локації:
- місто, з населенням від 400 тис. чоловік
- площа приміщення: від 30 до 50 кв.м. (в залежності від формату)
- трьохфахна електрика від 15 кВт
- перший поверх
- наявність каналізації і води
- кондиціювання
- сигналізація
- витяжка або технічна можливість встановити витяжку
- інтернет
Контактна інформація про франчайзера
Контактна особа
Белега Євген
Дізнатися більше
читати статті
найчайтіше читане

Які дослідження та чому саме Dodo Pizza стала найбільш швидкозростаючою піцерією?
Про першу франчайзингову точку Sharikava та новинки в мережі.
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Перший фудхол від «Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова» працює в тестовому режимі.
Чим швидше запустяться ресторани — тим успішніше буде продаватися їх франшизи.

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи
Підприємець, приєднуючись до системи, може розраховувати на наступні переваги від франчайзингової співпраці
Якщо загалом франчайзинг асоціюють з бізнесом, це вже добре! Але варто знати, що детально означає франчайзинг. Адже це спосіб організації власної справи
Будь-яке ведення господарської діяльності пов’язане з ризиком, і франчайзинг не є винятком із правила

Перші два дні реанімації ресторанів: клієнтів мало, обмежень — багато
Українські ресторатори просять Кабмін дозволити роботу літніх терас
Франшизу Sharikava продали Franchise Group. Наразі франчайзі обирають приміщення в столиці.
Скільки коштує відкрити кав’ярню в Києві, Житомирі та Вінниці
Американський журнал Entrepreneur обрав 500 кращих франшиз
Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Інформація, що міститься в каталозі, походить від творців франчайзингових та партнерських систем. Перед підписуванням договору про співпрацю варто уважно проаналізувати привабливість пропозиції. Редакція зберігає за собою право редагування списку систем у каталозі та оновлення інформації, що міститься в каталозі. У випадку недостовірності чи неактуальності даних у каталозі просимо повідомити про це редакцію.