«Білий налив»

Про франшизу
Опис
1€ One euro bar. Сідерія/Наливкарня
«Білий налив» називають «першою українською сидерією».
Основою концепції закладу є яблука: на них у моноформаті готують сидр, пунш і наливки. Використовують яблука від українських виробників для приготування пирогів та основи меню закладу – хот-доги, сосиски, булочки, карамелізована цибуля та соусів додають крихти з яблучних чипсів.
Усі позиції в основному меню – від сидру до хот-догів та устриць – коштують 29 грн.
У Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова називають цей підхід «європейським» – з огляду на європейський тренд із барами, у яких можна випити за 1 євро.
Галерея
Умови франшизи
підтримка для франчайзі
Які переваги існують для франчайзі?
- Надання готової концепції
- SWOT аналіз
- Дизайн проект
- Підбір та навчання персоналу
- Розробка меню
- Розробка технологічних і калькуляційних карт
- Розробка технології кухні і бару
- Розробка сценаріїв обслуговування
- Складання списку технічного обладнання
- Побудова бізнес-моделі закладу (штатний розклад, операційні витрати, фудкост і т.д.)
- Маркетинг стратегія
- Маркетинг супровід
- SMM
- Робота з постачальниками
- Запуск закладу і оптимізація процесів
- Брендбук
- Наданння торгівельної марки
Фінансові показники
Вступний внесок: 2 000 USD
Роялті: 5%
Окупність: від 10 до 24 місяців
Площа локації: від 50 до 150
Контактна інформація про франчайзера
Контактна особа
Ірина Івасюк
Дізнатися більше
читати статті
найчайтіше читане

Що за новий формат кав‘ярні, та чому їх називають новаторами у сфері обслуговування?
Які дослідження та чому саме Dodo Pizza стала найбільш швидкозростаючою піцерією?
Про першу франчайзингову точку Sharikava та новинки в мережі.
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Перший фудхол від «Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова» працює в тестовому режимі.

Чим швидше запустяться ресторани — тим успішніше буде продаватися їх франшизи.
Перші два дні реанімації ресторанів: клієнтів мало, обмежень — багато
Українські ресторатори просять Кабмін дозволити роботу літніх терас
Франшизу Sharikava продали Franchise Group. Наразі франчайзі обирають приміщення в столиці.
Американський журнал Entrepreneur обрав 500 кращих франшиз
Скільки коштує відкрити кав’ярню в Києві, Житомирі та Вінниці

Інформація, що міститься в каталозі, походить від творців франчайзингових та партнерських систем. Перед підписуванням договору про співпрацю варто уважно проаналізувати привабливість пропозиції. Редакція зберігає за собою право редагування списку систем у каталозі та оновлення інформації, що міститься в каталозі. У випадку недостовірності чи неактуальності даних у каталозі просимо повідомити про це редакцію.