«Білий налив»

Про франшизу
Опис
1€ One euro bar. Сідерія/Наливкарня
«Білий налив» називають «першою українською сидерією».
Основою концепції закладу є яблука: на них у моноформаті готують сидр, пунш і наливки. Використовують яблука від українських виробників для приготування пирогів та основи меню закладу – хот-доги, сосиски, булочки, карамелізована цибуля та соусів додають крихти з яблучних чипсів.
Усі позиції в основному меню – від сидру до хот-догів та устриць – коштують 29 грн.
У Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова називають цей підхід «європейським» – з огляду на європейський тренд із барами, у яких можна випити за 1 євро.
Галерея
Умови франшизи
підтримка для франчайзі
Які переваги існують для франчайзі?
- Надання готової концепції
- SWOT аналіз
- Дизайн проект
- Підбір та навчання персоналу
- Розробка меню
- Розробка технологічних і калькуляційних карт
- Розробка технології кухні і бару
- Розробка сценаріїв обслуговування
- Складання списку технічного обладнання
- Побудова бізнес-моделі закладу (штатний розклад, операційні витрати, фудкост і т.д.)
- Маркетинг стратегія
- Маркетинг супровід
- SMM
- Робота з постачальниками
- Запуск закладу і оптимізація процесів
- Брендбук
- Наданння торгівельної марки
Фінансові показники
Вступний внесок: 2 000 USD
Роялті: 5%
Окупність: від 10 до 24 місяців
Площа локації: від 50 до 150
Контактна інформація про франчайзера
Контактна особа
Ірина Івасюк
Дізнатися більше
читати статті
найчайтіше читане

Разом ми підіймаємо рівень економіки держави та популяризуємо кав’ярені формату “To Go”. Сучасне рішення в сфері кавового бізнесу.
Цей бізнес підходить для всіх країн ЄС: франчайзі зі Словаччини вже робить ремонт, а франчайзі з Голландії шукає приміщення.
Про що розповідала Марія в прямому ефірі? Що важливого обговорили та чому варто купувати франшизу "БоХліб"
7 ПРИЧИН, чому вартує відкривати кавярню самообслуговування навіть в час війни.
Чому слід звернути увагу на компанію у сфері вендінгового франчайзингу?

Чи може кав’ярня приносити стабільний пасивний прибуток?
Що за новий формат кав‘ярні, та чому їх називають новаторами у сфері обслуговування?
Які дослідження та чому саме Dodo Pizza стала найбільш швидкозростаючою піцерією?
Про першу франчайзингову точку Sharikava та новинки в мережі.
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Перший фудхол від «Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова» працює в тестовому режимі.

Інформація, що міститься в каталозі, походить від творців франчайзингових та партнерських систем. Перед підписуванням договору про співпрацю варто уважно проаналізувати привабливість пропозиції. Редакція зберігає за собою право редагування списку систем у каталозі та оновлення інформації, що міститься в каталозі. У випадку недостовірності чи неактуальності даних у каталозі просимо повідомити про це редакцію.