Відвідуваність кав’ярень упала втричі

Субота
21.03.2009
В лютому цього року дохід українських кав’ярень скоротився вдвічі порівняно з груднем 2008-го
 

З 2006 року оборот українських кав’ярень зростав на 20% за рік. Минулого року кавові ресторатори виручили близько $175– 180 млн, дані компанії «Ресторанний консалтинг». Однак до кінця 2009-го обсяг ринку може істотно зменшитися.

За останні півроку лише в Києві закрилося близько п’яти кавових підприємств: припинили роботу окремі точки мереж «Кофе Хаус», «Шоколадниця» та чимало окремих кав’ярень. Основна причина — скорочення виручки на тлі як і раніше високих орендних ставок. «Більшість кав’ярень знаходяться у людних місцях. Ціна оренди цих площ практично не впала — вони завжди користуються попитом. Таким чином, власникам кав’ярень доводиться платити щонайменше $50 за кв. м, а максимальні ставки сягають і $100–120 за квадрат на місяць, — зазначає Ольга Насонова. — Причому, якщо орендні ставки прив’язані до долара, витрати на приміщення зростають. А виручка вже кілька місяців неухильно скорочується».

За словами директора Ресторанного консалтингу, порівняно з жовтнем–листопадом 2008-го доходи зменшилися на 30–50%. Якщо в докризові часи кав’ярня на 50 місць виручала 5–8 тис. грн за день, то зараз — у півтора-два рази менше. Відвідуваність упала втричі. «Основні відвідувачі кав’ярень — середній клас, офісні працівники, — пояснює вона. — А це саме та група людей, яка постраждала від кризи найбільше. До того ж кав’ярні переважно не пропонують повноцінного харчування. Це місце для зустрічей, переговорів... У сьогоднішніх умовах для багатьох це розкіш».
За матеріалами kontrakty.com.ua.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015