Успішний досвід Slanovskiy

П'ятниця
14.02.2014
Одна з найвідоміших франчайзингових компаній в Україні поділилася своїм досвідом. Докладно розповів директор роздрібної мережі Slanovskiy Руслан Гушила.
 

Компанія Slanovskiy досить швидко завоювала популярність на ринку України, Росії та Країн СНД і нині продовжує розвиватися за допомогою франчайзингу.

У чому ж особливості франчайзингової політики Slanovskiy?

«Оновною відміннітю франчайзингу Slanovskiy є унікальна система сервісу. Весільний бізнес кардинально відрізняється від будь-якого іншого. Тут не достатньо швидко і якісно поговорити з клієнтом - тут потрібно бути психологом, вміти знаходити спільну мову з будь-якою нареченою, а також розуміти бажання клієнта, не дивлячись на складність цього завдання», - розповідає Руслан Гушила.

Також, протягом усього часу існування Slanovskiy відточувалася система і політика ведення бізнесу. «Ми аналізуємо всю отриману інформацію про роботу наших салонів та салонів франчайзі і модернізуємо систему роботи з клієнтами», - говорить Руслан Гушила.

Які складнощі очікують франчайзі у весільному бізнесі?

«Найголовніша складність, з якою стикаються франчайзі, повязана зі спробами працювати по-своєму. А у весільному бізнесі, як і в будь-якому іншому, потрібно дотримуватися системи і краще, коли вона вже відпрацьована, у іншому випадку навіщо купувати франшизу», - акцентує директор роздрібної мережі Slanovskiy.

Франчайзі часто полегшити собі роботу, не викоритовують досвід компанії і керуються воїм вланим, а це величезний ризик. Бувають і ситуації, коли доводитися проводити додаткові тренінги в таких салонах. Адже самоуправство призводить до втрати клієнтів, відповідно до зменшення відсотку збуту, а там вже не за горами і закриття салону.

Яких франчайзі зараз чекає Slanovskiy?

«В основі Slanovskiy лежить сучасний підхід і нові технології. Тому зараз організація шукає молодих і перспективних до навчання франчайзі», - пояснює Руслан Гушила.

Також, важливо зазначити, що весільний бізнес практично не має сезонної закономірності. Звісно, найбільша кількість весільних дійств відбувається в літню пору, але люди одружуються і в інший час. І все ж, найвигіднішою порою для відкриття весільного магазину вважають ранню весну. Коли ще немає літнього ажіотажу і є достатньо часу аби до нього підготуватися.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується