14.02.2014

Успішний досвід Slanovskiy

Одна з найвідоміших франчайзингових компаній в Україні поділилася своїм досвідом. Докладно розповів директор роздрібної мережі Slanovskiy Руслан Гушила.

Компанія Slanovskiy досить швидко завоювала популярність на ринку України, Росії та Країн СНД і нині продовжує розвиватися за допомогою франчайзингу.

Slanovskiy Фото Slanovskiy

У чому ж особливості франчайзингової політики Slanovskiy?

«Оновною відміннітю франчайзингу Slanovskiy є унікальна система сервісу. Весільний бізнес кардинально відрізняється від будь-якого іншого. Тут не достатньо швидко і якісно поговорити з клієнтом - тут потрібно бути психологом, вміти знаходити спільну мову з будь-якою нареченою, а також розуміти бажання клієнта, не дивлячись на складність цього завдання», - розповідає Руслан Гушила.

Також, протягом усього часу існування Slanovskiy відточувалася система і політика ведення бізнесу. «Ми аналізуємо всю отриману інформацію про роботу наших салонів та салонів франчайзі і модернізуємо систему роботи з клієнтами», - говорить Руслан Гушила.

Які складнощі очікують франчайзі у весільному бізнесі?

«Найголовніша складність, з якою стикаються франчайзі, повязана зі спробами працювати по-своєму. А у весільному бізнесі, як і в будь-якому іншому, потрібно дотримуватися системи і краще, коли вона вже відпрацьована, у іншому випадку навіщо купувати франшизу», - акцентує директор роздрібної мережі Slanovskiy.

Франчайзі часто полегшити собі роботу, не викоритовують досвід компанії і керуються воїм вланим, а це величезний ризик. Бувають і ситуації, коли доводитися проводити додаткові тренінги в таких салонах. Адже самоуправство призводить до втрати клієнтів, відповідно до зменшення відсотку збуту, а там вже не за горами і закриття салону.

Яких франчайзі зараз чекає Slanovskiy?

«В основі Slanovskiy лежить сучасний підхід і нові технології. Тому зараз організація шукає молодих і перспективних до навчання франчайзі», - пояснює Руслан Гушила.

Також, важливо зазначити, що весільний бізнес практично не має сезонної закономірності. Звісно, найбільша кількість весільних дійств відбувається в літню пору, але люди одружуються і в інший час. І все ж, найвигіднішою порою для відкриття весільного магазину вважають ранню весну. Коли ще немає літнього ажіотажу і є достатньо часу аби до нього підготуватися.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank