20.12.2013

Перемоги та надії Terra Organica

Підводимо підсумки разом з Ольгою Івановою, засновницею ТОВ «БІ ОРГАНІК».

У нинішньому році Ви збиралися відкрити франчайзинговий магазин в Дніпропетровську. Чи вдалося виконати задумане?
Повною мірою. У середині жовтня, як і планувалося, відбулося відкриття магазину під нашою торговою маркою в Дніпропетровську, а вже через місяць - у Донецьку. В даний момент завершені поставки по всьому асортименту продукції, магазини показали позитивний результат за первісною виручкою. Взагалі, 2013 рік для Terra Organica виявився досить успішним у франчайзинговому напрямку. Ми відзначали підвищений інтерес серйозних партнерів до розвитку бізнесу під нашим брендом. За традицією, цікавиться франшизою більше східний напрямок. А от західні франчайзі чомусь мовчать. І це при тому, що половина постачальників у нас саме із Західної України.

Terra Organica Фото Terra Organica

На фото: Ольга Іванова - засновниця ТОВ "БІ ОРГАНІК"

Органічна продукція не передбачає продуктів з коротким терміном зберігання?

З такого асортименту ми працюємо всього з двома-трьома найменуваннями. Інший продукт, наприклад, суха бакалія, цілком витримує терміни поставок з відносно далеких регіонів. Донецьк і Дніпропетровськ відмінно працюють зі львівськими постачальниками і скарг на несвіжість продуктів ще жодного разу не було.

Terra Organica

На які групи товару був основний попит у покупця в нинішньому році?

Молочна і ковбасна продукція, цукор, з оригінальних пропозицій - кокосове молоко. Справа в тому, що лінійка продуктів від ТМ Terra Organica - це не тільки традиційні групи, але й спеціальний сегмент, розрахований на людей з особливими харчовими запитами. Так, в наших магазинах можна індивідуально оформити замовлення на продукти для тих, хто страждає на глютеїнову непереносимість. Користувалася попитом і екзотика, наприклад, ягоди годжі. Особлива група товарів привозиться з-за кордону. Замовити необхідні продукти можна в будь-якому магазині Terra Organica.

Яким видався рік з точки зору купівельної спроможності громадян?

Ми відзначали пожвавлення попиту приблизно на 25% в усіх магазинах. Однак, на жаль, доводиться констатувати, що середній чек впав у цьому ж районі цифр. Отож підсумки року у нас стабільні, вони були зпрогнозовані заздалегідь. Нові франчайзингові відділення також вийшли з очікуваними показниками. У вихідні дні попит активніший, в будні - трохи менша кількість відвідувачів.

Terra Organica

Ваші плани на наступний рік у франчайзинговому напрямку?

Далі розвивати мережу. Знайти франчайзі в західних регіонах. А також найголовніше бажання - відкрити перший магазин в Києві. Серед столичних компаній тих, хто орієнтований конкретно на органічну групу продуктів, практично немає. Наша ж продукція на 80% складається з органіки. До того ж сертифікованої згідно європейських стандартів. Ніша вільна - залишається втілити задумане в реальності.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Перемоги та надії Terra Organica

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank