20.12.2013

Перемоги та надії Terra Organica

Підводимо підсумки разом з Ольгою Івановою, засновницею ТОВ «БІ ОРГАНІК».

У нинішньому році Ви збиралися відкрити франчайзинговий магазин в Дніпропетровську. Чи вдалося виконати задумане?
Повною мірою. У середині жовтня, як і планувалося, відбулося відкриття магазину під нашою торговою маркою в Дніпропетровську, а вже через місяць - у Донецьку. В даний момент завершені поставки по всьому асортименту продукції, магазини показали позитивний результат за первісною виручкою. Взагалі, 2013 рік для Terra Organica виявився досить успішним у франчайзинговому напрямку. Ми відзначали підвищений інтерес серйозних партнерів до розвитку бізнесу під нашим брендом. За традицією, цікавиться франшизою більше східний напрямок. А от західні франчайзі чомусь мовчать. І це при тому, що половина постачальників у нас саме із Західної України.

Terra Organica Фото Terra Organica

На фото: Ольга Іванова - засновниця ТОВ "БІ ОРГАНІК"

Органічна продукція не передбачає продуктів з коротким терміном зберігання?

З такого асортименту ми працюємо всього з двома-трьома найменуваннями. Інший продукт, наприклад, суха бакалія, цілком витримує терміни поставок з відносно далеких регіонів. Донецьк і Дніпропетровськ відмінно працюють зі львівськими постачальниками і скарг на несвіжість продуктів ще жодного разу не було.

Terra Organica

На які групи товару був основний попит у покупця в нинішньому році?

Молочна і ковбасна продукція, цукор, з оригінальних пропозицій - кокосове молоко. Справа в тому, що лінійка продуктів від ТМ Terra Organica - це не тільки традиційні групи, але й спеціальний сегмент, розрахований на людей з особливими харчовими запитами. Так, в наших магазинах можна індивідуально оформити замовлення на продукти для тих, хто страждає на глютеїнову непереносимість. Користувалася попитом і екзотика, наприклад, ягоди годжі. Особлива група товарів привозиться з-за кордону. Замовити необхідні продукти можна в будь-якому магазині Terra Organica.

Яким видався рік з точки зору купівельної спроможності громадян?

Ми відзначали пожвавлення попиту приблизно на 25% в усіх магазинах. Однак, на жаль, доводиться констатувати, що середній чек впав у цьому ж районі цифр. Отож підсумки року у нас стабільні, вони були зпрогнозовані заздалегідь. Нові франчайзингові відділення також вийшли з очікуваними показниками. У вихідні дні попит активніший, в будні - трохи менша кількість відвідувачів.

Terra Organica

Ваші плани на наступний рік у франчайзинговому напрямку?

Далі розвивати мережу. Знайти франчайзі в західних регіонах. А також найголовніше бажання - відкрити перший магазин в Києві. Серед столичних компаній тих, хто орієнтований конкретно на органічну групу продуктів, практично немає. Наша ж продукція на 80% складається з органіки. До того ж сертифікованої згідно європейських стандартів. Ніша вільна - залишається втілити задумане в реальності.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank