16.12.2013

TUI: актуально про головне

Про туризм, франшизу та плани на майбутнє розмовляємо з Владиславом Колесником, представником мережі «TUI Турагенцiя».

Наприкінці вересня Ви заявляли про те, що Ваша компанія розробила абсолютно новий формат франшизи. Розкажіть, будь ласка, в чому суть нової франшизи, на відміну від попередньої моделі роботи?
У вересні ми розробили нову програму франчайзингу, враховуючи побажання наших партнерів і дотримуючись принципу «Цінність компанії - успішні партнери». Основою став успішний досвід наших закордонних колег, адаптований під реалії українського ринку.

Влад Колесник ТУИ Фото TUI

На фото: Владислав Колесник - керівник відділу розвитку Департаменту франчайзинга TUI

Ми поліпшили основні параметри франчайзингу та схему роботи туроператор - турагенція для того, щоб максимально спростити процедуру входу в мережу і збільшити ефективність роботи наших франчайзі. Нам цікаві, в першу чергу, вже діючі агенції. Але також готові розглядати в якості партнерів новачків в туризмі. Зі свого боку, мережа TUI пропонує вийти на якісно новий рівень ведення бізнесу.

В чому переваги для франчайзі?

Ми розробили три моделі співпраці для взаємовигідної роботи з турагенціями будь-якого рівня.

  • Вступний внесок знижено в 3 рази.
  • Підвищена комісія: 12-14%. Фіксоване роялті: $ 50-200.
  • Відомий бренд, про що говорить постійне збільшення кількості клієнтів.
  • Ми регулярно спрощуємо роботу агента з туроператором. Крім того, ми вводимо можливість придбання турів будь-яких туроператорів України в мережі турагенцій TUI.
  • Ми готові розглянути пропозиції будь-яких партнерів з усіх міст України. Наша мета - стати кращою і найбільшою мережею в туризмі.

Які успіхи на франчайзингових теренах після оновлення франшизи? Чи є домовленості з новими франчайзі?

Після початку впровадження нової програми франчайзингу з'явився дуже великий попит в Україні на придбання франшизи «TUI Турагенцiя». Навіть не дивлячись на затишшя на туристичному ринку, інтерес до компанії не згасає. За три місяці активізації нової франчайзингової програми наша мережа зросла майже в 2 рази, в даний момент вже фактично працює 106 «TUI Турагенцiй» по Україні і ще близько 50 - на стадії відкриття.

TUI

Підсумки року, що минає: за якими географічними напрямками був основний попит у туристів?

Ключовими напрямами для літнього сезону традиційно є Іспанія, Туреччина, Греція, Болгарія, Хорватія і Чорногорія, Туніс та Італія. Взимку це гірськолижні: Андорра, Франція, Австрія, Італія, Болгарія, Фінляндія, а також пляжні: ОАЕ, Таїланд, Єгипет, Анталийське узбережжя Туреччини. Якщо говорити про кількісне зростання туристичного потоку, то, в середньому, воно становить 10-15% залежно від напрямку.

Ваші плани на 2014 рік?

У 2014 році наша компанія планує надалі розвивати якісний контрольований роздріб від «TUI Турагенцiя». Очікуємо, що мережа налічуватиме більше 250 брендованих «TUI Турагенцiй» по всій Україні. Це підвищить якість обслуговування і дозволить контролювати продажі оператора по всіх напрямках. У наших планах - за результатами 2014 року вивести компанію TUI Ukraine в статус туристичного оператора №1 в Україні.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
TUI: актуально про головне

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank