П'ятниця
29.11.2013
Про формулу успіху, ситуацію на ломбардному ринку України і плани на майбутнє розповідають Валентина Чаплигіна та Олександр Горбач.
 

Валентина, успішна людина - успішна у всьому. Я знаю, що ви заміжня, виховуєте маленьку дочку і при цьому ви - ділова жінка і власник великої національної ломбардної мережі. Як ви все встигаєте?
Спочатку було складно, але головне - бажання, прагнення і чітко поставлені цілі. Ідея створення національної ломбардної мережі за системою франчайзингу народилася в 2009 році, після чого ми приступили до реалізації задуманого. Ми почали з одного ломбарду в Києві, потім другий і в підсумку вийшли на 165 повноцінних ломбардних відділень.

Олександр, багато хто говорить про стрімке зростання вашої мережі - 165 відділень за практично п'ять років. Поділіться секретом успіху.
Успіх складається з ряду факторів.

По-перше, індивідуальний підхід до кожного франчайзі. В нашій Компанії ми називаємо даний підхід «Повне занурення», яке починається з першого дзвінка кожного нового потенційного партнера, роз'яснення всіх деталей і специфіки ведення ломбардного бізнесу. Через те, що кожний партнер самостійно управляє своїм відділенням і є повноправним партнером. І, звичайно ж, безперервне консультування з поточних питань в майбутньому.

На фото: Олександр Горбач, засновник мережі ломбардів «Комод»

По-друге, ми вважаємо, що грамотно розроблені бізнес-процеси і кваліфікована команда сприяють швидкому і якісному виконанню виробничих завдань. Ми - команда однодумців. Запорука успіху полягає у повазі до кожного члена нашої команди і відповідальності перед співробітниками, партнерами і клієнтами. У мережі діють єдині корпоративні правила і створені всі умови для роботи. У січні 2013 року ми запустили форум для партнерів і людей, які працюють в ломбардному бізнесі. Ми проводимо тематичні зустрічі, відвідуємо тренінги, робимо спільні святкування. Наприклад, цього року, 28 вересня, ми ініціювали і вперше відсвяткували День працівника ломбардного бізнесу з урочистим врученням премії Golden Key Awards 2013 кращим співробітникам і партнерам. Всі присутні на заході залишилися задоволені, що для нас надзвичайно важливо.

І ще один важливий момент для розвитку бізнесу, який раджу всім - це впровадження інноваційних проектів, послуг і технологій. Буквально місяць тому ми розширили перелік прийнятих в наших ломбардах застав. В Одесі та Черкасах вже є кілька ломбардних відділень мережі, які включили в перелік прийнятих застав дитячі речі та взуття, меблі і музичні інструменти, елітні аксесуари, а також будівельні матеріали, електричні інструменти, габаритну техніку та сантехніку, все для відпочинку і садові інструменти. Припускаю, що це тільки початок. Зараз ми готуємося до запуску масштабної екологічної програми «Еко Код», суть якої полягає в інформуванні відвідувачів ломбардних відділень про важливість економії води та електроенергії, а також про шкоду відпрацьованих хімічних джерел струму (батарейок) для людського організму.

Валентина, які плани на майбутнє у компанії?

У найближчому майбутньому ми запустимо проект «Комод Знань» - це освітня програма мережі ломбардів «Комод», спрямована на підвищення фінансової грамотності партнерів і клієнтів ломбардів. Запуск планується у декілька етапів, тож в грудні цього року ми готові представити проект громадськості.

Олександр, які зміни можуть відбутися на ломбардному ринку України найближчим часом і що б ви порекомендували франчайзі?

Ломбардний ринок буде продовжувати розвиватися, але при цьому конкурентна боротьба буде тільки посилюватися. Якщо ви вирішили відкрити ломбард, то зараз найбільш сприятливий час.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016