25.10.2013

Тепло - до кожної домівки

Про ідею створення власного «теплого» бізнесу розповідає директор компанії «Білюкс» Олег Литвинов.

Чому вирішили зайнятися системами обігріву?
По-перше, це базова потреба людей. Тепло потрібно буде завжди. Крім того, сім-вісім років тому в Україні почав дорожчати газ. Саме в цей момент мені прийшла в голову ідея виробляти те, що реально допоможе людям. Наші обігрівачі не тільки дозволяють економити, але й по суті є хорошою інвестицією. Придбавши довгохвильову систему обігріву - економиш на рахунках за комунальні послуги.

білюкс Фото з сімейного архіву

"Тепло - базова потреба людей".

Напевно, не так легко почати бізнес просто з ідеї. Які заходи були вжиті, щоб казка стала реальністю?

Звичайно, на голій ідеї бізнесу не побудуєш. У мене були інвестори, які хотіли вкласти кошти продуктивно. Протягом декількох місяців я вивчав ринок, як наш, так і зарубіжний. Потім склав маркетинговий звіт в декількох варіантах: за прикладом японського, німецького та американського досвіду ведення бізнесу. Інвесторам припала до душі американська модель. Німці і японці працюють за системою «холодних дзвінків» і методом повторення, тобто фактично виробляють товар, а потім його посилено рекламують. Американці йдуть іншим шляхом: від потреби і глобалізації ринку. Спочатку вони прораховують, який товар необхідний населенню за різними показниками, і як щільно заповнена ніша. І вже, виходячи з цих досліджень, можна налагоджувати виробництво з певними гарантіями успіху. З мого звіту чітко стало ясно, що відкривати бізнес треба саме в сегменті енергозберігаючих електричних обігрівальних систем.

білюкс

У вас вдома тепло?

У всіх співробітників нашої компанії вдома тепло. Я, наприклад, утеплив лоджію. Тепер вийшла окрема кімната. Ходимо вдома з дружиною босоніж. Коли гостять племінники, хрещеники, не переживаємо, що можуть застудитися.

Роздумуєте зайнятися ще яким-небудь корисним видом бізнесу? Тепло вже є. Чого не вистачає?

Ви знаєте, поки що я цілком поглинений новими ідеями виробництва вже існуючого бізнесу. Нещодавно запустили в продаж новинку: довгохвильовий обігрівач з радіусною пластиною. Він на 20% ефективніше попередніх моделей. Але іноді прослизають думки створити ще що-небудь потрібне людям і прибуткове. Відкрию секрет: наразі моніторю ринок на цю тему. Можливо, скоро з'явиться цікава ідея нового бізнесу.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

1

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank