Вівторок
08.10.2013
Про те, як народження дитини допомогло налагодити бізнес, який сьогодні готується стати міжнародним, розповідає керівник проекту «Из деревни!» Володимир Дем’яненко.
 

У Вас дуже цікава історія початку бізнесу. Розкажіть докладніше.
Все почалося з того, що моя дружина пішла в декрет. Ми готувалися до народження первістка, і саме тоді я став замислюватися про здорове харчування. Але моя професійна діяльність все життя була пов'язана з IT-технологіями. Тому початкова ідея налагодити власне виробництво екологічно чистих продуктів здалася складною. Разом з компаньйоном ми вигадали інший варіант заробітку: той самий проект «Из деревни!». Актуальним цей бізнес буде завжди, адже у кожній родині рано чи пізно постає питання про здорове меню.

У чому полягає специфіка проекту?

Зовні це виглядає як інтернет-магазин якісних натуральних продуктів. Будь-який бажаючий може зайти на сайт і замовити необхідну кількість продуктів. Ми ж займаємося доставкою замовлень за допомогою кур'єрської служби. Плюс всі принципи якісного обслуговування клієнтів на сайті зведені в оригінальну рубрику - Кодекс Чесної Роботи. Звичайно, клієнту цікавіше купувати продукт, який витримує всі стандарти і норми якості. Крім того, користувачі обирають наш продукт завдяки ще одній перевазі - свіжості товару. Адже постачальники, які напряму з нами працюють, знаходяться в безпосередній близькості від «штабу». Наприклад, якщо відділення «Из деревни!» розташоване в Києві, то і виробник буде з цього регіону. Якщо в Алмати - та ж історія. Скоро запускаємо московську точку. Там партнери також налагоджують контакти з місцевими фермерами.

Сьогодні Ви працюєте переважно за франчайзинговою моделлю. На Ваш погляд, яку підтримку слід надавати франчайзі в рамках договору?

Наша франчайзингова модель не обмежується лише продажем ліцензії або марки. Вважаю, що не менш важливо допомогти франчайзі у всіх аспектах створення бізнесу. Ми пропонуємо свою технологічну модель запуску проекту «Из деревни!». А крім цього, ділимося досвідом в організації усього циклу: це і налагодження ділових контактів з виробником, і перевірка якості продукції, і розробка сервісу для клієнтів. Тобто партнер не просто купує «голу» франшизу з набором технологій, але вникає в усі тонкощі даного бізнесу.

Зрозуміло, що продукція на Вашому столі - «Из деревни!». А що найбільше любить готувати дружина?

Ой, вона любить балувати нас різноманітними стравами. Ясно, що вони відносяться до категорії «здорової кухні». Здається, найулюбеніша страва всієї родини - солодкі млинці із сиром. Їх ми с сином Матвієм можемо їсти досхочу. І, звичайно,на нашому столі продукти від вітчизняного виробника, тому що знаємо напевно - вони натуральні і свіжі.


читати статті

Новий магазин "Наш Край" у Цумані /23.11.2023

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».

Два нових супермаркети SPAR /16.11.2023

Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.

Чому "Наш Край" кращий вибір для підприємців України? /20.10.2023

Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.

Обрали фіналістів проекту START SPAR /12.10.2023

Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.

Франшиза "Наш Край": чому варто обрати? /09.06.2023

Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.

найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Летнее

Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...

1 коментар
остання 15.10.2021
Rozetka йде в доставку їжі

Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...

1 коментар
остання 05.06.2021
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план

Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...

1 коментар
остання 17.12.2018
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг

Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...

1 коментар
остання 10.10.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....

22 коментар
остання 17.08.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена  встретила любезно, провела первый...

22 коментар
остання 09.07.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...

22 коментар
остання 30.04.2015
Эко-лавка ищет партнеров

Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...

2 коментар
остання 23.12.2014