Нішевий ринок в категорії подарунків

Понеділок
22.11.2010
Про бізнес нанесення фотозображень на металеву поверхню розповідає директор з маркетингу компанії "Metal Message" Максим Філатов
 

Наскільки затребувана серед вітчизняних споживачів така продукція як фотозображення на металевій поверхні?
Через кілька місяців після запуску торговельної одиниці в Дніпропетровську, ми вже чітко зрозуміли, що затребуваність робіт перевершує наші очікування, власне тоді й народилася ідея запропонувати цей продукт ринку в національному масштабі. 70% замовлень охоплює дві тематики - "Любов" і "Діти". Говорячи про тематики любові і стосунків можна точно відмітити, що це справа вічна, а пік народжуваності останніх років, як відомо, забезпечив трендову динаміку зростання багатьох, в тому числі і нових ринків. Фотогравіювання і персоналізація - це нішевий ринок в категорії подарунків. Основна цінність продукту - кілька емоційних хвилин подиву обдаровуваного. Завдяки нашому виробничому відділу ми маємо близько 97% задоволених клієнтів, обличчя яких розпливаються в щирій усмішці при видачі замовлення. Серед наших клієнтів є справжні фанати, які зробили вже більше 5 замовлень. Піки продажів припадають на свята - Новий Рік, 14, 23 лютого і 8 березня.

Розкажіть, як у Вас з'явилася ідея такого бізнесу?
Початку цього бізнесу поклав його основний акціонер - Сергій, з яким трапилася достатньо не тривіальна історія: напередодні новорічних свят його квартиру затопили сусіди, що жили поверхом вище. Вода, що стікала по стінах, розмила написане на полотні фотографічне зображення сімейного портрету. Звчайно, всі дуже засмутилися через втрату такого дорогого серцю предмета. Сергій задався метою відновити сімейну реліквію. Пошук оригінального рішення привів його в європейську компанію, яка займалася нанесенням фотозображення на металеву поверхню. В якості основи була обрана пластина, на яку необхідно було перенести фотографію. Замовлення було виконано і доставлене протягом двох тижнів. І як сам він потім зізнався: "... розпакувавши кур'єрську посилку, дивився декілька хвилин не в силах відірвати від роботи очі, це було дуже незвично і дуже зворушливо!". У Різдвяний вечір, презентуючи подарунок дружині і дітям, він побачив, як усіх переповнили дуже сильні емоції непідробного захоплення. Думка про те, що цей продукт може бути затребуваний на українському ринку, вже через тиждень матеріалізувалася у куплений квиток до Токіо.

Далі - вивчення технології, закупівля високоточної японського обладнання, залучення інвесторів, розробка стратегії виходу на ринок, пошук професійної команди. Зараз, ми вже можемо говорити про повноцінно працюючий бізнес з національними амбіціями і досить райдужними перспективами.

Які результати роботи першої точки на сьогоднішній день?
Наш перший об'єкт працює у форматі відділу острівного типу в торговому центрі "Міст Сіті" у Дніпропетровську. На вітринах представлено близько 200 різних виробів під нанесення. Це наша основна торговельна одиниця, завдяки якій ми відточили наші технології мерчандайзингу, стандартів роботи, постійно отримуємо якісну зворотний зв'язок від клієнтів. Дізнавшись про нашу систему розвитку, багато потенційних партнерів воліють відвідати нашу торговельну точку, в якості заключного етапу у прийнятті рішення про співпрацю. У листопаді загальна кількість замовлень, з дня відкриття, включаючи перший етап запуску партнерської мережі, перетнула межу в 3000 шт. При цьому, вже з упевненістю можна сказати, що за якістю робіт ми вийшли на найвищий рівень.

Яким чином працюють Ваші партнери?
Для цього бізнесу було розроблене спеціальне програмне забезпечення, що дозволяє віддалено приймати і обробляти замовлення. Механізм дій достатньо простий - після підписання договору про співпрацю партнеру видається доступ до його особистого кабінету, який розташований у нас на сайті. Через цей кабінет партнер може відправляти фотографії і залишати до них відповідні коментарі для виробництва - інформацію про клієнта, про побажання до виконання роботи, про необхідну дату готовності тощо. Вся інформація зберігається в табличному вигляді, і при необхідності завжди можна до неї звернутися. Ця технологія стала основою для наших 3-х форматів, основний принцип яких полягає в тому, що виробництво розташовується в Дніпропетровську, а партнерський центр прийняття замовлення повинен перебувати на території Україні. Стандартний термін виконання замовлення 4 дні, включаючи доставку в будь-яке місто. Існує можливість прискореного виконання замовлень. Для таких міст як Київ, Харків, Донецьк, Луганськ, Запоріжжя, Сімферополь, Одеса, доставка вже готового замовлення має відбуватися на наступний день після надходження заявки у виробництво.

Які особливості кожного з форматів цього бізнесу?
Провідний формат у структурі мережі - Shop In Shop, припускає собою наявність у нашого потенційного партнера вже діючої торговельної точки, яку ми додатково комплектуємо своїм фірмовим виставковим обладнанням - стендом, і планшетами із зразками продукції. На цьому стенді експонується 38 найбільш популярних підвісів. Ми постійно здійснюємо роботу з асортиментом під купівельні переваги. Запуск формату стався в жовтні, і станом на сьогоднішній день ми вже маємо 11 працюючих об'єктів до Києва, Ялті і Севастополі. Ведуться попередні переговори по інших регіонах. Потенційні Партнери для Shop In Shop - це фотосалони, сувенірні та ювелірні крамниці, відділи пакування подарунків та біжутерії.

Цільовою партнерської аудиторію формату Catalog є фотографи, сувенірні компанії, агенції з організації свят та рекламні компанії, а також багато інших людей, що мають базу даних клієнтів і рід діяльності, суміжний з подарунками та сувенірами. Як вже стало зрозуміло з назви формату, основним інструментом для роботи з кінцевим покупцем є кольоровий каталог з виробами і готовими подарунковими пропозиціями. Структура каталогу розбита на популярні тематики, серед яких - "Весілля", "Народження дитини", "Любов і відносини", "Дружба" тощо. Так само, як і в Shop in Shop, партнер додатково комплектується планшетами зі зразками продукції, ланцюжками і брелоками. Попередньо у нас вже є заявки на Сatalog від декількох фотостудій Дніпропетровська та Києва. Запуск формату відбудеться в листопаді цього року.

Третій формат ми назвали Point - це самостійна торговельна одиниця, переважно відділ у вигляді секції або острівець. Обов'язковими умовами для цього формату є місцерозташування у великому торговельному центрі і наявність інтенсивного людського потоку. Представленість різних виробів під нанесення - близько 150 позицій. Найбільш пріоритетними для відкриття торговельної точки у форматі Point є міста-мільйонники.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016