Нова концепція українського фаст-фуду "Вареники ТУТ" розвиватиметься по франчайзингу. Її особливістю є широкий асортимент вареників - більше 8 видів, а також різноманітні інші українські страви. Перший власний заклад "Вареники ТУТ" працює вже майже півроку у Львові в ТРЦ "King Kross Leopolis": він відкрив свої двері відвідувачам в травні. Незабаром можна чекати вже другого закладу - франчайзингового - у місті Рівне. Він почне роботу, як тільки буде добудований торговельний центр, в якому цей заклад розташовується.
"Вареники - це одна з найяскравіших страв нашої національна кухня, до якої, по-перше, всі ми звикли і яку вже протягом століть споживаємо, а, по-друге, - це те, що ми - українці - вмієм готувати якнайкраще. Ніхто не перевершить у майстерності готувати суші японців, так само ніхто краще нас не приготує вареники. Саме тому вони - основа нашої концепції. І ми не помилилися у виборі: відвідувачі сприйняли наш заклад просто відмінно", - розказує проект-менеджер компанії Олег Винник.
Компанія орієнтована на відкриття точок у всіх великих містах країни. Найголовнішою вимогою щодо розташування є великий потік людей, тому заклади найкраще розташовувати у торговельно-розважальних центрах.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...