Ломбард КОМОД: Ломбард - бізнес привабливий

Четвер
22.07.2010
Розмова з директором мережі Ломбардів КОМОД Олександром Горбачем
 

На Вашу думку, наскільки зараз перспективний і привабливий ломбардний бізнес?
За останнє десятиліття ломбардний бізнес в Україні дуже виріс. Сьогодні ломбарди - такі ж солідні фінустанови, як і банки, які знайшли свою нішу на ринку фінансових послуг.

За даними консалтингової компанії, щомісяця придбати вже діючий ломбард заявляють 5-7 інвесторів, а з них 40% представники вже наявних ломбардних мереж. Інтерес інвесторів безпосередньо пов'язаний з перспективністю цього бізнесу.

У кожному конкретному випадку ломбард самостійно вирішує, на яких умовах готовий видавати гроші: за користування позиками під заставу техніки або коштовностей потрібно платити до 1% на добу. Плата за користування кредитом під заставу автомобіля в середньому в Україні складає 0,2% на день, а вартість іпотечних позик - 0,17% на день, тобто близько 62% на рік.

Бізнес однозначно привабливий. Головна запорука успіху залежить від ідеально підібраного місця для відділення. У такому випадку вже на першому місяці ломбардне відділення буде видавати кредити від 2-х до 5 тисяч гривень на день, а це в середньому 105 тисяч гривень на місяць, і це не враховуючи кредити, видані під заставу автомобілів. Як правило, з кожним наступним місяцем обсяг виданої суми збільшується на 15-30%, а то й до 40%.

Не рідкісні випадки, коли і один клієнт може принести заставу на 10 тисяч. Ну і, природно, прибуток складає 30% на місяць, від виданої суми.

Яка окупність ломбарду? Скільки в середньому на ньому можна заробити?
Як я вже говорив, окупність напряму залежить від обраного місця. 20 тисяч гривень не така вже й велика сума, для відкриття свого бізнесу, і якщо "справа пішла", на окупність піде 3-5 місяців. Перші три місяці прибутку не буде, тому що гроші тільки роздаються, а коли повертаються, вони тут же назад йдуть в оборот. У середньому, вже на 4-му місяці, можна заробити 20-30 тисяч.

Хто є аудиторією клієнтів ломбарду?
Аудиторія абсолютно різна. Від малозабезпечених, до людей з достатком вище середнього. Просто в перших і останніх різні потреби, різні потреби, різні завдання. Комусь помаду купити, а комусь на автоматах пограти.

Які є тенденції, що найчастіше зараз люди віддають під заставу? Однозначно найчастіше віддають золото.

Роблять прогнози, що далі найбільш активно будуть розвиватися вузькоспеціалізовані ломбарди. Що Ви вважаєте з цього приводу?
На мою думку, вузькоспеціалізовані ломбарди, якщо і будуть активно розвиватися, беручи в заставу певні види товарів, такі як автомобілі, антикваріат, дорогий годинник, ні в якому разі вони не стануть вище за прибутковістю. По-перше - це буде рідко. І ломбард себе не витягне. По-друге, не розумію, навіщо відкривати вузькоспеціалізований ломбард, і відмовляти клієнтам, які принесли інший вид застави. Це дуже велика втрата грошей.

Яким Ви бачите подальший розвиток ломбардного бізнесу в Україні? Яку роль в цьому може зіграти франчайзинг?
Франчайзинг вже сьогодні відіграє величезну роль у розвитку ломбардних мереж. Ви подивіться навколо, ломбарди нагадують гриби після дощу. Звичайно, у кого є величезні інвестиції, той сам і розвиває свою мережу, але вже зараз, франчайзинг відіграє провідну роль. Це дуже зручний старт для початку і розвитку свого бізнесу, не займає величезних вкладень. І цей бізнес процвітає, і буде процвітати, як і в кризу, так і без нього. Гроші людям потрібні завжди.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016