Смачний бізнес "Віденські булочки"

Середа
30.06.2010
Розмова з Іриною Журавель, директором ТОВ "Віденські булочки" і керівником франчайзингового проекту
 

Випічка, що представлена в бекерай "Віденські булочки" належить до преміум-сегменту. Який попит на такий продукт в регіонах?
Все дуже просто. Цей ринок тільки формується. Донедавна, культура споживання хліба в Україні мала абсолютно вузький діапазон: темний та білий хліб, практично однакових смакових якостей та форми, за відповідно низькою ціною і, вибачте, такої ж якості. Наш виробник пропонує великий асортимент смачного та корисного хліба, виробленого за австрійськими технологіями.

Найсмачніша наша родзинка - бренд ТМ "Віденські булочки", представлений в концепції бекерай (кафе–пекарня) та іншими напрямками реалізації фірмового продукту по всій Україні (точки випічки, напівфабрикати листкового та дріжджового тіста в супермаркетах і тощо) - тобто і в регіонах його знають.

Мешканцям регіонів так само, як і киянам до вподоби вишукані круасани, струделі з фруктовими начинками, свіжоспечений зерновий багет з хрусткою скоринкою. Цікавість до такої концепції в регіонах є. Ми зі свого боку допомагаємо партнеру оцінити ринок - що саме було б актуально реалізовувати, представляти в даному місці, що мало б найбільшу популярність серед жителів. Все це забезпечує успішність роботи бекерай в будь-якому місті.

Ірина Журавель - директор ТОВ "Віденські булочки" і керівник франчайзингового проекту

Як Ви оцінюєте конкуренцію в своєму сегменті?
Дай Бог, щоб конкуренція розвивалася - в її умовах цікавіше працювати. Коли хто-небудь копіює наш продукт - одна справа, а от коли дійсно з'являється щось нове, краще, це дає компанії новий поштовх для розвитку.

Довгий час бренд був представлений в форматі точок продажу продукції. Що стало причиною введення такого формату, як бекерай?
По-перше, можливість представити наш продукт в европейській атмосфері кафе - пекарні, де зранку відчувається смак свіжої випічки, наші гості спілкуються за смачним сніданком, з круасанами та кавою, ділові партнери призначають бізнес ланчі, а закохані - побачення, господині купують для своєї родини смачний легкий хліб з висівками… Погодьтесь – приваблює! По-друге, в Києві такого не було, чому не стати першими!

Для наших потенційних партнерів ми завжди наводимо приклад: наш активний розвиток мережі стався в період кризи, бекерай на вулиці Сагайдачного було відкрито в лютому 2009 року.

Це більшою мірою ідея власників проекту. Вона чудово була втілена в українських умовах, і я можу відзначити, що подібного до нашого бекерай ще не вдалося створити в нашій країні нікому.

У нашої концепції є унікальні моменти: ось цей, саме австрійський дух, атмосфера, крім того, поєднання пекарні та кафе. Це два такі нюанси, які дають дуже велику перевагу. Плюс до всього, Європа також працює за таким принципом.

Європейські аналоги працюють за таким принципом. Багато хто з наших відвідувачів спочатку відвідує бекерай за кордоном, а потім, повернувшись, приходить до нас і говорить про те, що відчуває себе в класичній австрійській пекарні.

На Вашу думку, чим особливо привабливий бекерай для підприємця?
Це добре налагоджений прибутковий європейський бізнес, який знаходиться тільки на початку свого розвитку в Україні, але вже сьогодні має успіх і досягнення в різноманітних форматах та містах нашої мальовничої країни. Ми відкриті для співпраці.

Якщо подивитися на франчайзингові проекти, які зараз працюють, в кожному з них присутня специфіка регіону. Ми завжди йдемо назустріч підприємцю, проте, однозначно визначаємо, що необхідно чітко дотримуватися формату. Адже, якщо формат обраний правильно, якщо партнер дотримується всіх рекомендацій, проект буде успішним. А якщо вести бізнес на свій розсуд, застосовувати якісь індивідуальні правила без погодження то, звичайно, в цьому випадку нам доводиться бути жорсткими. Ми робимо великий акцент на те, що в нас добре розвинута логістика по всій Україні, якісна продукція та хороший асортимент, лояльні умови лізингу на обладнання, стандартизовані бізнес-процеси.

З нами легко і дуже добре працюється. Ми не приховуємо ані свої труднощі, ані досягнення та перемоги компанії.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015