Україну накрила хвиля "пивного буму". З кожним днем у різних містах країни з'являються десятки і нових брендів, і точок продажу живого пива - як по франчайзингу, так і власними силами. Сезон вже в самому розпалі, зараз підприємці намагаються оптимізувати роботу своїх магазинів і отримати найбільший прибуток. Франчайзери ж налаштовані розширити свою присутність на території країни і відкрити якомога більше точок. У цей же час один з найбільших франчайзерів в Україні - компанія "УКР-КЕГ", що розвиває мережу магазинів "Наше пиво" оголосила про припинення франчайзингової програми. З проханням пояснити ситуацію, редакція порталу Franchising.ua звернулася до представників компанії.
"Найголовніше, що ми надаємо франчайзі, окрім підтримки і допомоги у веденні бізнесу - це продукція, пиво, яке ми постачаємо на точки. І ми з гордістю можемо сказати, що робимо це справно і без перебоїв, на відміну від багатьох наших конкурентів. Так ось, ми займаємося саме живим пивом, а його в Україні виробляють не так багато заводів і в досить обмеженій кількості. І ось власне для того, щоб продовжувати так само, щоб наші партнери завжди були забезпечені продукцією, ми зараз поки що припиняємо франчайзингову програму. Ми не продаємо підприємцям просто нашу вивіску й оформлення фірмової точки, не намагаємося стрибнути вище голови і заробити одноразово побільше грошей. Наша мережа вже досягла кількості сімдесяти магазинів живого пива, з яких близько шістдесяти франчайзингових, найближчим часом відкриються ще точки. Забезпечувати пивом мережу, що об'єднує понад сто точок, буде вже проблематично просто через те, що живе пиво не виробляється в таких кількостях", - розповів представник компанії "УКР-КЕГ".
Зараз компанія не залучає до співпраці нових франчайзі. До літа мережа збільшиться приблизно до ста магазинів за рахунок запланованих відкриттів точок тими франчайзі, що вже співпрацюють з компанією.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Тест на підприємництво
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...