Вівторок
09.03.2010
Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі
 

Голова правління "ТНК-ВР Коммерс" Дідьє Казимиро в інтерв'ю "Дзеркалу тижня" зазначив, що недосконалість українського законодавства значно перешкоджає розвитку франчайзингу в нашій країні. У зв'язку з цим компанія зараз віддає перевагу розвитку власної мережі, однак джоберска пропозиція щодо співпраці наявна, як і раніше. "Це не значить, що нам нецікаві фрайчазингові програми, однак, не приховую, за сьогоднішнього законодавства ми віддаємо перевагу розвитку власної мережі, тим самим гарантуючи споживачу якість палива та сервісу", - сказав Дідьє Казимиро.

Бізнесмен упевнений, що для успішного співробітництва з партнерами-джоберами необхідно значне вдосконалення юридичних норм, тому що компанія зіткнулася з помітними труднощами в реалізації джоберської програми в Україні.

"Для франчайзингу, на наш погляд, має бути дуже жорстко прописане законодавство. Основні проблеми - ліцензійні договори на використання торгової марки, а також договори на поставки. Ми пройшли величезну кількість судових розглядів з приводу неправомірного і недобросовісного використання нашого товарного знака. Проблематичність доказів ставить власника бренду в складне становище. ТНК-ВР орієнтується на цілісність очікувань клієнтів", - заявляє голова правління "ТНК-ВР Коммерс".

У сфері реалізації нафтопродуктів замість франчайзингу використовується термін джобінг. Це співпраця незалежних підприємств - нафтової компанії і власника АЗС. Джобери - це незалежні АЗС, які діють на основі франчайзингових схем: власники АЗС зобов'язуються продавати тільки нафтопродукти компанії-постачальника і працювати під його торговельною маркою. Перша джоберська АЗС з'явилася в Україні в 2000 році саме під брендом ТНК.


найчайтіше читане

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти