Перший Конгрес Мережі Магазинів Горящих Путівок

П'ятниця
19.02.2010
Директори офісів ММГП обговорили актуальні питання, що стосуються роботи мережі та перспектив її розвитку
 

На початку лютого Мережею Магазинів Горящих Путівок був організований Перший Конгрес Директорів офісів Мережі. Він відбувся в єгипетському місті Хургада в готелі Intercontinental. Темою Конгресу стали організаційні трансформації в Мережі Магазинів Горящих Путівок.

На засіданні Конгресу обговорювалися питання, що стосуються актуальних проблем модернізації роботи туристичних компаній, що входять до Мережі Магазинів Гарячих Путівок. Розглядалося вироблення нових підходів до якісного обслуговування туристів, розвитку бренду, перспективи впровадження технологій в новому сезоні. У процесі засідання обговорювалося також безліч актуальних питань щодо діяльності туристичних компаній в сучасних економічних умовах.

"Цей Конгрес дав можливість обговорити безліч внутрішніх моментів, які стосуються покращення роботи мережі, а також зміни, яких можна чекати. Це будуть і різноманітні ексклюзивні програми від операторів, створення call-центру, поліпшення нашого сайту. Наша політика зараз спрямована на те, щоб залучити якомога більше туристів, і зокрема, в регіональні представництва - в цьому полягає головне завдання центрального офісу зараз. Все це, безумовно, зміни тільки в кращу сторону, вони спрямовані на те, щоб учасники мережі відчували себе як можна комфортніше. Але при цьому зміни ніяк не позначаться на вартості нашої франшизи", - розповіла директор центрального офісу Мережі Магазинів Гарячих Путівок в Україні Альона Філіпенко.

У Конгресі взяли участь директори провідних туристичних агентств, що працюють під брендом Мережі Магазинів Гарячих Путівок, Генеральний ММГП (РФ) Агафонов С. Ю., Директор Центрального офісу ММГП (Україна) Філіпенко А.В., представник ІГ "Російські фонди "в Україні Сіренко В.І., директор з реклами та просування бренду (РФ) Ткач М.М., заступник Генерального директора по роботі з клієнтами Тамазін М.В., начальник відділу маркетингу туроператора "Анекс Тур" (Україна) Абдураїмов Елвіс.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію