Світлофор: Вимогливість покупця - ключ до успіху

Неділя
31.01.2010
Про стан ринку освітлювальних приладів та його перспективність розповідає начальник управління роздрібної мережі компанії "Світлофор" Наталія Дуб
 

Наскільки перспективним є зараз для роботи ринок освітлювальних приладів?

Не можу сказати, що ринок освітлювальних приладів переповнений. Я вважаю, що як і раніше є сенс відкривати нові магазини і вкладати фінанси в цей напрямок бізнесу. Перспективний він в плані розвитку і насиченості, тому що не в усіх містах є магазини такого рівня. І навіть у Києві, де є зараз три магазини "Світлофор", ринок недостатньо забезпечений. Ще можна відкрити як мінімум три магазини торговельною площею до 300 кв.м. - це гарна перспектива для бажаючих придбати франшизу "Світлофор".

Чи позначилась на ньому криза? Чи відбилася вона на попиті?

Безумовно, криза торкнулася ринку освітлювальних приладів, як і інших товарів народного споживання. Але, тим не менше, люди продовжують купувати нерухомість і бажають її облаштовувати.

Можу зазначити, що освітлювальна техніка нині затребувана, як і в попередні періоди, але, звичайно, не в таких обсягах, як раніше. Покупець став більш вимогливим до ціни, до пропозиції, до обслуговування і все це необхідно обов'язково враховувати, якщо хочеш досягти успіху.

Наталія Дуб - начальник управління роздрібної мережі магазинів світла "Світлофор"

Наскільки велика зараз конкуренція в цьому сегменті?

Звичайно, як і в будь-якому іншому бізнесі, є конкурентна боротьба за ринки збуту декоративних світильників. При цьому важливі як ціна, так і альтернативні методи продажів - незважаючи на кризу. Але в даному випадку, конкуренція якраз стимулює бути краще, професійніше, мобільніше.

Де вигідніше відкривати магазин: в окремій будівлі або в торговельному комплексі?

Наша компанія працює на ринку вже сім років, і ми для себе визначили, що найкраще відкривати магазин в окремій будівлі. Перевага такого приміщення - наявність вітрин, які не тільки розповідають про спрямованість і асортименті даного магазину, але й одночасно є свого роду рекламою.

У торговельному центрі є сенс відкриватися, якщо в нього тематичний напрямок, наприклад, декор, інтер'єр, меблі, текстиль. Дуже багато ще залежить від політики торговельного центру: рекламно-маркетингові заходи, спрямовані на залучення покупців, формування команди операторів, присутніх у ТЦ.

На які сегменти споживачів орієнтований асортимент в магазинах мережі?

Середній, середній "+" сегменти, а також це покупці, що бажають придбати унікальну річ, яка підкреслить їх статус, індивідуальність, буде відбивати їх внутрішній світ. Однак при цьому в нашій мережі будь-який сегмент споживачів може отримати професійну консультацію.

У якому співвідношенні представлені вітчизняні та закордонні виробники?

Що стосується декоративного освітлення, то в нашій роздрібній мережі домінують все ж товари імпортного виробництва.

На яку продукцію попит більше?

Декоративне освітлення імпортного виробництва все ж більше користується попитом у наших покупців.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію