Четвер
28.01.2010
У Харкові відкрився 600-й шинний центр світової мережі Vianor, який також став 80-м франчайзинговим українським
 

Харківський шинний центр Vianor, що відкрився у січні, став 600-ю точкою в світовій роздрібній мережі Nokian Tyres. Він також розширив українську мережу до 80-ти шинних центрів. Таким чином на сьогодні Україна посідає друге місце після Росії за кількістю точок серед 19-ти країн, в яких працює компанія Nokian Tyres та розвиває роздрібну мережу. Всі шинні центри Vianor в Україні є франчайзинговими.

"Розширення мережі Vianor відіграє важливу роль у досягненні намічених темпів розвитку концерну. Українська мережа - яскрава ілюстрація того, як працює і приносить взаємні вигоди ретельно продумана модель співпраці між Nokian Tyres і власниками центрів Vianor. Нові центри Vianor дозволяють нам наблизити наш асортимент продукції і комплекс високоякісних послуг до наших клієнтів,"- каже Кім Гран, президент і головний виконавчий директор Nokian Tyres.

Перший шинний центр з обслуговування легкових автомобілів відкрився в Україні в липні 2007 року. З кінця червня Nokian Tyres розвиває в Україні також франчайзингову мережу Vianor Truck, що обслуговує вантажівки. Такий формат є лише в нашій країні - в Європі практики розмежування шинних центрів для легкових автомобілів і вантажівок немає.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності