Феєрія мандрів наголошує на якості

Четвер
28.01.2010
Компанія зараз не ставить за мету стрімкий ріст франчайзингової мережі, зосереджуючись на відборі партнерів, що якісно обслуговуватимуть клієнта
 

Туристична компанія "Феєрія" пропонує франчайзинг вже близько півтора року, але активно почала розвивати франчайзингову мережу туристичних агенцій "Феєрія мандрів" у вересні минулого року. На сьогоднішній день мережа об’єднує вже більше десяти туристичних агенцій, що працюють в таких містах, як Дніпропетровськ, Одеса, Донецьк, Кіровоград тощо. В планах компанії на цей рік подальший розвиток мережі, але при цьому "Феєрія" концентрується на якісному відборі майбутніх партнерів-франчайзі.

"Для нас найперше - це якість. Ми продаємо лише свій продукт - ті тури, що розроблені безпосередньо нашою компанією. Крім того, "Феєрія" - це знаний бренд не лише в туристичній галузі: це телепрограма, це таксі, а також у найближчому майбутньому - салони краси. Ми не ставимо собі цілі по кількості приєднаних агенцій. Найголовніше умовою вступу до мережі є те, щоб партнер працював якісно, професійно, підтримуючи імідж компанії та бренд "Феєрія", - розказав директор туристичної фірми "Феєрія" Ігор Захаренко.

Найближчим часом до франчайзингової мережі "Феєрія мандрів" приєднаються ще дві нові агенції - у Севастополі та Харкові. Компанія зараз розглядає пропозиції не лише з обласних центрів, але й міст поменше.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію